اخبار ویندوز 10 موبایل

حلقه جدید Release Preview به برنامه ویندوز اینسایدر اضافه شد

windows-insider-2

برنامه اینسایدر ویندوز امروز حلقه جدیدی را دریافت کرد. این حلقه جدید Release Preview نام دارد و به اینسایدرها اجازه می دهد تا دسترسی اولیه به بروزرسانی های شاخه فعلی، برنامه ها و درایورهای مایکروسافت داشته باشند. این بدان معناست که اینسایدرها تجربه بهتری روی دستگاه هایشان خواهند داشت و بیلدهای آنها مشابه بروزرسانی هایی است که مایکروسافت برای مشتریان خود منتشر می کند. مایکروسافت بیان کرد:

ما امروز حلقه جدیدی بنام Release Preview به برنامه اینسایدر ویندوز افزودیم که هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ در دسترس است. حلقه Release Preview روی اینسایدرهایی تمرکز می کند که می خواهند روی شاخه فعلی بمانند (بیلدهای حال حاضر که به 10586 ختم می شوند) اما می خواهند دسترسی زودهنگام به بروزرسانی ها، بروزرسانی برنامه ها و بروزرسانی درایورها را هم داشته باشند.

ApplicationFrameHost_2016-02-10_18-16-24

برای کسانی که مطلع نیستند باید بگوییم که برنامه ویندوز اینسایدر اکنون 4 حلقه دارد. اولین حلقه فست است، جایی که مایکروسافت تقریبا هر هفته بروزرسانی های جدید ویندوز 10 را منتشر می کند اما معمولا حاوی باگ و مشکلات دیگر هستند. حلقه بعدی اسلوو هست که بیلدهای پایدارتری را ارائه می دهد اما در این حلقه بیلدهای زیادی در هر ماه دریافت نمی کنید. سومی حلقه Production است که به کاربران موبایل ویندوز 10 این امکان را می دهد تا جدیدترین فریمورهای دستگاه خود را دریافت کنند (دریافت آن بستگی به منطقه و اپراتور دارد) و در نهایت حلقه Release Preview است که به کاربران اجازه می دهد تا دسترسی اولیه به پچ های بیلد حال حاضر خود داشته باشند (مثل 10586.xxx).

به بیان ساده تر، حلقه Release Preview به کاربران اجازه می دهد تا روی Threshold 2 بمانند و بروزرسانی های آینده بیلد 10586 را دریافت کنند. با این وجود به نظر می رسد مایکروسافت بزودی عرضه بیلدهای رداستون برای کاربران موبایل را آغاز کند. این بدان معنی است که کاربران برای داشتن تجربه بهتر باید حلقه Release Preview را انتخاب کرده و روی Threshold 2 بمانند. اگر شما نمی خواهید روی بیلدهای Threshold 2 بمانید می توانید به سادگی به حلقه های فست یا اسلوو برگردید و دوباره جدیدترین بیلدهای ویندوز 10 را دریافت کنید.

نظر شما در مورد حلقه جدید Release Preview چیست؟ آیا به این حلقه می روید؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید . من جدیدا اینسایدر شدم و حلقه release preveiw رو انتخاب کردم سوالم اینه که اگه نسخه رسمی ویندوز ۱۰ بیاد باید دانگرید کنم به ۸/۱ یا نه میتونم مستقیم آپدیت کنم ؟ گوشیم لومیا ۶۳۰ دوسیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا