اخبار

آپدیت های همزمان Game Troopers برای دو بازی محبوب اش !

Make-It-Rain-Xbox-hero

 

Game Troopers (Game Troopers.net) یک استودیو اختصاص داده شده به آوردن بازی های محبوب به ویندوزفون و ویندوز است. از همه مهمتر، انکه این بازی های محبوب با قابلیت Xbox Live برای استور مایکروسافت منتشر می شوند . گیم تروپرز امروز صبح دو تا از بازی های خود را بروز رسانی کرد ، به نظر میرسد که این تیم توسعه دهنده که همین طور در حال گسترش است دست بر دنبال کردن بازی ها برنداشته و همچنان حواسش به بازی های خود در استور هست !

بازی های TinyTroopers و Make it Rain : The Love Money اپدیت شدند که اکثرا جزییات این اپدیت ها مربوط به رفع ایرادات و باگ های موجود در برنامه اختصاص دارد و بیشتر انها باگ های گزارش داده شده از کاربران است !

 

Tiny_Troopers_Lead

 

Tiny Troopers ورژن 1.7

  • رفع مشکل مربوط به علانیه ها ( نوتیفیکیشن ها )
  • رفع مشکل کاربرانی که در برنامه پرداخت کرده اند اما همچنان تبلیغات را می بینند و کاربران با خرید هر آیتمی تبلیغات محو می شود ! 

downloadIcon 

برای دانلود کلیک کنید ! ( صفحه استور )

 

Make it Rain: The Love of Money ورژن 1.4

  • رفع مشکل کرش در هنگام کمبود حافظه رم
  • کاهش فرکانس تبلیغات ( احتمالا کمتر شدن انها منظور است !

downloadIcon 

برای دانلود کلیک کنید ! ( صفحه استور )

 

اگر شما فکر می کنید که ممکنه گوشیتون با رم 512 دچار کمبود حافظه بشه کاملا شکتان باطل است زیرا به  گفته سازنده این بازی یعنی Game Troopers بازی هایی که توسط این شرکت تولید و عرضه میشوند ، به بیشترین حد ممکن بهینه شدند و این موضوع باعث میشه تا کمترین مقدار حافظه رم دستگاه شما اشغال شود . که این موضوع باعث میشه تا بهترین خاطره از اجرا محبوب ترین بازی ها براتون رقم بخوره ! امیدواریم این گروه از توسعه دهندگان به کار خود ادامه بدهند و برترین بازی های سیستم عامل های دیگه رو به ویندوزفون بیاورند.

  انتشار بیلد 14385 برای موبایل و کامپیوتر و مشکلات و بهبودی ها

 

qr-tiny-troopers

 

 

qr-make-it-rain

 

 

نظر شما در رابطه با اپدیت های گروه Game Troopers چیست ؟ 

چطور بود !

علی جنابی

بنده 16 سالمه در مدرسه ادب مشغول به تحصیلم و علاقه زیادی به تکنولوژی به ویژه ویندوزیش دارم ! :-) رشتم ریاضی هدف مهندسی مکانیک یا نفت به سفر رو دوست دارم و زیاد تو نت گشت می زنم زبان دوم من بعد فارسی انگلیسی هست و راه ارتباطی : http://fb.com/alixxyd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا