اخباراخبار بازی و برنامه هابرنامه
موضوعات داغ

دانلود تلگرام برای ویندوز 10 و 11 | Telegram 4.16.8

دانلود تلگرام برای ویندوز 10 و 11

دانلود تلگرام برای ویندوز 10 و ویندوز 11 با لینک مستقیم و آخرین آپدیت را می‌توانید در پایان این مطلب مشاهده کنید.

برنامه تلگرام برای ویندوز و کامپیوتر منتشر گردید، این برنامه پس از واتس اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان در ایران و سایر کشور هاست.

یکی از دلایل برتری تلگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها راحتی کار با آن و قابلیت‌ها متنوع و عدم محدودید در فضا است، همچنین در تلگرام شما هیچ اطلاعاتی را در آینده از دست نخواهید داد و این اطلاعات برای همیشه برای شما ماندگار خواهد بود.

تلگرام (Telegram) یک پیام رسان و شبکه اجتماعی است که بر روی سرویس فضای ابری میزبانی می‌شود و یکی از امن‌ترین برنامه‌های پیام رسان که با الگوریتم‌های پیچیده رمزنگاری شده است.

شما می توانید تلگرام را بر روی چندین دستگاه و تنها با داشتن یک اکانت نصب کنید همچنین قابلیت ساخت سوپر گروه، کانال و جدیدا قابلیت گفتگوی صوتی هم به نسخه‌ی دسکتاپ اضافه گردیده است.

شما میتوانید این برنامه را از طریق لینک‌های زیر مطابق با سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید.

ویژگی های مهم برنامه تلگرام ویندوز

ویژگی‌های تلگرام
  • سریع : تلگرام سریع ترین برنامه پیام رسان در بازار می باشد زیرا برای ارتباط کاربران با یک دیگر نزدیک ترین سرور به کاربران به این برنامه متصل می شود . 
  • امنیت بالا : برنامه تلگرام یکی از امن ترین برنامه های پیام رسان می باشد و با رمزگذاری هاو الگوریتم های پیشرفته امنیت را برای کاربران خود قرار می دهد . 
  • ذخیره سازی ابری : برنامه تلگرام همیشه تمامی دستگاه های خود را همگان سازی می کند به طوری که شما می توانید در هر لحظه به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و تمامی پیام های شما به صورت رایگان در فضای ابری تلگرام ذخیره می شوند . 
  • قابلیت ایجاد گروه چت و اشنراک گذاری : شما میتوانید در تلگرام گروه هایی با ظرفیت 200 نفر را تشکیل دهید ، همچنین می توانید پیام های خود را همزمان برای 100 نفر ارسال کنید ، قابلیت اشتراک گذاری هر فایلی هم یکی از قابلیت های بسیار قابل توجه این پیام رسان می باشد . 
  • تلگرام همیشه رایگان : برنامه تلگرام به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و تمامی کاربران می توانند برای همیشه از این پیام رسان به صورت رایگان استفاده کنند . 
  • حریم خصوصی : تلگرام به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که اطلاعات کاربران در اختیار اشخاص ثالث قرار گیرد . 
  دانلود برنامه یونیورسال FL Studio Mobile برای ویندوز ۱۰

کاربران ویندوز 10 با دانلود برنامه تلگرام دسکتاپ می توانند از بروزرسانی خودکار این برنامه هم بهره مند شوند ، علاوه بر این کاربران با دانلود این برنامه می توانند از رابط کاربری ویندوز 10و یکپارچگی با کورتانا و کاشی های زنده بهره مند شوند .

ویژگی‌های نسخه‌ی 3.6.0

  • اضافه شدن دانلود منیجر
  • امکان لایو استریم با اپلیکیشن های دیگر
نوع فایل : Exe
حجم : 34 مگابایت
پسورد : windowsiran.com
دانلود نسخه‌ی ۶۴ بیتی تلگرام ورژن 4.16.8
نوع فایل : Exe
حجم : 39 مگابایت
پسورد : windowsiran.com
دانلود نسخه‌ی ۳۲ بیتی تلگرام ورژن 4.16.8
نوع فایل : Exe
حجم : 44 مگابایت
پسورد : www.windowsiran.com
دانلود نسخه‌ی پرتابل تلگرام ورژن 4.7.1
پسورد فایل : windowsiran.com
4.6/5 - (25 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا