اخبار مایکروسافت

نسخه وب اسکایپ هم اکنون برای عموم در دسترس است

نسخه وب اسکایپ منتشر شد

مایکروسافت نسخه تحت وب اسکایپ را بالاخره منتشر کرد و در حال حاضر شما می‌توانید به راحتی از نسخه‌ی اسکایپ وب استفاده کنید.

اسکایپ برای وب، روی هر مرورگری که از تکنولوژی‎های مدرن وب پشتیبانی کند از جمله اینترنت اکسپلورر مایکروسافت، کروم گوگل، Safari اپل و فایرفاکس موزیلا، در ویندوز و OS X  اجرا می‎شود.

در ادامه با ویندوز ایران همراه باشید.

Skype-for-Web-timeline

به علاوه، این اپلیکیشن تحت وب حالا روی لینوکس و OS کروم اجرا می‎شود، گرچه طرفداران سیستم عامل گوگل که از Chromebooks استفاده می‎کنند تنها می‎توانند این دفعه از مزیت پیام دهی فوری بهره ببرند.

آدرس نسخه‌ی وب اسکایپ

اتصال به نسخه‌ی وب اسکایپ

اسکایپ برای وب، در حال حاضر نسخه‎ی بتای خود را دارد، که به شما اجازه می‎دهد تمامی لیست تماس‎های خود را مشاهده کنید، به آخرین تاریخچه‎ی مکالمات دسترسی و چت‎ها دسترسی داشته باشید و همچنین تماس‎های صوتی و تصویری رایگان با یک یا بیشتر از یک نفر برقرار کنید.

اسکایپ تحت وب

برای تماس‎های ورودی و پیام‎های فوری، یک نوتیفیکیشن در مرورگر شما، حتی اگر در حال اجرای اپلیکیشن دیگری باشد یا یک وب سایت متفاوتی را در یک پنجره‎ی مرورگر دیگر در حال مشاهده باشید، ظاهر می‎شود.

بجای دو لیست مجزا برای لیست تماس‎ها و مکالمات اخیر، اسکایپ برای وب دارای یک ویژگی مشاهده‎ی timeline می‎باشد که هم لیست تماس‎ها و هم چت‎های اخیر شما را در یک لیست قابل جستجو و تکی فراهم می‎کند.

عکس بالای پست: timeline شما در اسکایپ برای وب

عکس زیر: نوتیفیکیشن‎ها در اپلیکیشن تحت وب

Skype-for-Web-notifications

برای آوردن ویژگی‎های پیام فوری و صوتی اسکایپ به وب نیاز به نصب یک پلاگین کوچک قبل از دریافت یا برقراری اولین تماس است.

خوشبختانه، بازگویی‎های آینده به شما اجازه خواهد داد که بر روی بستر اسکایپ مستقیما از مرورگر بدون نیاز به دانلود یا نصب به لطف تکنولوژی وبی به نام WebRTC، چت کنید، فقط به آسانی کافی است که شما به اپلیکیشن وب اجازه این را بدهید که به دوربین وب و میکروفون شما دسترسی داشته باشد.

  لومیا ۷۳۵ و لومیا ۹۳۰ جایزه بهترین گجت سال ۲۰۱۴ در روسیه را بردند

تیم اسکایپ گفته است که “با نیازی دیگر به دانلود یا نصب نیست، فقط مستقیما به سمت گفتگو‎های خود بروید.”

Skype-for-Web-teaser-002-e1434461916493

توانایی استفاده از اسکایپ روی وب بدون یک پلاگین برای مسافرانی که مکررا در سفر هستند، یا افرادی که از اسکایپ در کافی نت‎ها استفاده می‎کنند عالی است

هر فردی که مخالف نصب برنامه بر روی دسکتاپ است، این نسخه یک ویژگی عالی به شمار می‎رود.

زبان‎های پشتیبانی شده:

عربی، بلغاری، چک، دانمارکی، انگلیسی، آلمانی، یونانی، اسپانیایی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، عبری، هندی، مجاری، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‎ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، سوئدی، ترکی، اکراینی، چینی ساده شده و چینی سنتی.

3/5 - (2 امتیاز)

mohammadreza

چند سالی هست که مشغول مدیریت و نویسندگی سایت های مختلف هستم تنها دلیلش هم عشق و علاقه بی پایان به این کار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا