اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

اسناد جدید از Mixview ، لومیا مک لارن ، تاچ سه بعدی و لومیا 940 منتشر گردید

Mixview 

وب سایت ایتالیایی WindowsBlogItalia اخیرا به مدارک و اسناد جدیدی دست پیدا کرده است که ویژگی های Mixview در گوشی نوکیا مک لارن را بهتر بیان می کند . 

نوکیا مک لارن مدت هاست که بر سر زبان ها افتاده است،گوشی که تا به الان هیچ گونه خبر رسمی از ان منتشر نگردیده است اما وب سایت ایتالیایی اینبار به همراه اسکرین شات هایی جدید از این ویژگی جدیدبا نام Mixview پرده برداشت ویژگی که در ادامه مطلب توضیح مختصری در مورد آن خواهیم داد. 

 

image_thumb

 

Mixview یک کاشی مرکزی کوچک با  ابعاد 150 در 150 می باشد که 8 کاشی ریز و درشت به همراه تصاویر و متن های مرتبط با ان این کاشی را احاطه کرده اند . کاشی هایی که در اطراف کاشی مرکزی هستند به صورت معلق در میان کاشی مرکزی در حال حرکت اند ؛ و برای گوشی هایی که از تاچ سه بعدی برخوردار نیستند با لمس کردن یک منطقه خاص از کاشی می توان از این ویژگی بهره برد . 

برای روشن تر کردن مطلب می توان کاشی فیسبوک را در نظر گرفت شما با لمس ان منطقه خاص به سرعت با کاشی های مرتبط دیگر مانند تماس با آن مخاطب مشاهده پیام مشاهده مخاطبی که برای شما پیام گذاشته است دسترسی پیدا کنید و به راحتی می توانید با آن مخاطب تماس بگیرید . 

امروز هم این وب سایت ایتالیایی اسکرین شات واضح تر دیگری از این ویژگی با نام Mixview منتشر کرد در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید . 

real-mixview
 

نوکیا مک لارن تا امروز که هیچ گونه نام و نشانی از آن پیدا نشده و شاهد هرگز ساخته نشود اما چیزی که تمامی کاربران ویندوز فونی منتظر آن هستند معرفی پرچمدار جدید مایکروسافت با ویندوز 10 موبایل است که تمامی این ویژگی های خارق العاده را به همراه خود خواهد داشت و احتمالا نام پرچمدار بعدی مایکروسافت لومیا 940 خواهد حال باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت برای پرچمدار جدید خود چه اندیشه ها در سر دارد . 

نظر شما در مورد این ویژگی چیست ؟

  مایکروسافت در حال کار بر روی مشکل صفحه نمایش لومیا 535 است

 

MixView

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا