اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

اضافه شدن قابلیت Relay یا رله، در SMS اسکایپ در نسخه پیش نمایش

Skype، بهترین پیام رسان مایکروسافت است که دارای بهترین کیفیت در تماس صوتی و تصویری و دارای ایموجی یا شکلک های متحرک می‌باشد. Skype اینک با SMS ادغام شده است. اضافه شدن قابلیت Relay در SMS اسکایپ در نسخه پیش نمایش به زودی برای اینسایدر ها منتشر می‌شود یا بهتر بگویم که شده است. در ادامه با ویندوز ایران باشید تا به بررسی این قابلیت بپردازیم.

Messaging + Skype1

این بار خبر از قابلیت جدید و اضافه شدن ویژگی جدید در Skype به گوش می‌رسد. مایکروسافت هیچ زمانی، دست از توسعه این اپلیکیشن پیام رسان بر نداشته است! مایکروسافت، می‌خواهد بهترین پیام رسان را برای کاربران خود، به ارمغان بیاورد که این امر باعث شده است که Skype نسخه ای با نام بیزینس هم داشته باشد.

هفته گذشته، مایکروسافت، ویژگی بسیار مهمی را برای اسکایپ، در ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل معرفی کرد. همگام سازی Skype با SMS، که به Messaging Everywhere شناخته شده است. از طریق این ویژکی تازه، شما می‌توانید، SMS های بین ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل را با هم همگام سازی کنید. و این کار یک ویژگی دیگری نیز به همراه دارد که شما می‌توانید، از طریق کامپیوتر خود که به ویندوز 10 مجهز است، SMS هایی که دستگاه ویندوزی شما دریافت می‌کند، به آن پاسخ دهید.

طبق معمول، هر ویژگی جدیدی را که مایکروسافت می‌خواهد آن را آزمایش کند، اول برای اینسایدر هایی که در حلقه سریع یا Fast هستند، عرضه می‌کند و بعد از دریافت بازخوردهای خوب و بد، برای دسته حلقه آهسته یا Slow، منتشر کرده، و اگر همه چیز به خوبی پیش رفت، آن را برای سایر کاربران، عرضه یا منتشر خواهد کرد.

اوایل امروز صبح، مایکروسافت، این ویژگی را بدون سر و صدا منتشر کرد. اگر شما جزئی از اینسایدر ها نیستید، قادر به استفاده از این ویژگی نمی‌باشید. اما اگر در حلقه Fast قرار دارید، می‌توانید با بروزرسانی Skype از طریق Store، این قابلیت را در دستگاه خود، داشته باشید. اگر این ویژگی برای شما جذاب و مهم است، می‌توانید با ثبت نام، به عنوان اینسایدر، این ویژگی را در دستگاه خود داشته باشید. باید در خاتمه، به شما گوشزد کنم که اگر یک توسعه دهنده نیستید، به هیچ عنوان به سمت اینسایدر بودن نروید. به خاطر مشکلاتی که بیلد Fast دارد، امکان درست عمل نکردن گوشی شما، وجود دارد.

  مایکروسافت مشخصات دستگاه های ویندوز 10 موبایل مورد انتظار خود را برای شرکت ها اعلام کرد

نظر شما دوستان در مورد این خبر چیست ؟ اگر یک اینسایدری هستید که در حلقه Fast قرار دارید، لطفا تجربه خود را در مورد این قابلیت جدید، با ویندوز ایران و سایر کاربران، در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. من جایگزین مسیج کردم ولی خوب جالب نیست… چون وقتی میخوام میسج بدم چون دو سیمکارتست،، اونجا که میخوام الویت سیمکارتو عوض کنم دردسر داره، به سادگی مسیج نیست
    یه چیز دیگه هم اینه که مسیجها بر اساس رنگبندی مشخصه واسه کدوم سیمه ولی تو اسکایپ اینطور نیست

    و پیغام دلیور هم نمیزنه

    فعلا مسیجینگ بهتره

    1. البته این گزینه تازه دیروز منتشر شده و اوایل راهشه .. شما با فیدبک دادن، میتونید، مشکلاتش رو به گوشی مایکروسافت برسونید مشکل یا باگ رو حل کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا