اخبار

امسال خبری از معرفی مایکروسافت بند 3 نیست

به گفته Mary Jo Foley از ZDNET، مایکروسافت در سال جاری مایکروسافت بند 3 معرفی نخواهد کرد و فروش مایکروسافت بند 2 نیز طولانی نخواهد بود. با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

 Mary Jo Foley همچنین افزود تمامی مایکروسافت بندها از فروشگاه فیزیکی و مجازی مایکروسافت حذف خواهند شد و دیگر به فروش نمی رسند. علاوه بر این، کمپانی کیت توسعه نرم افزاری مچ بند را از لیست فروش حذف کرده و توسعه دهندگان بخش سخت افزار آن نیز به دیگر بخش های شرکت منتقل شدند.

microsoft-band-3

مایکروسافت در بیانیه ای اعلام داشت:

ما مایکروسافت بندهای 2 را به فروش خواهیم رساند و برنامه ای برای معرفی نسل جدید نداریم. ما به پشتیبانی از مشتریان بند 2 ادامه می دهیم و خریداران می توانند از طریق شبکه های اجتماعی و راه های تماس با ما در ارتباط باشند. همچنین به سرمایه گذاری در پلتفرم مایکروسافت هلث ادامه می دهیم تا آن را در دیگر سیستم عامل ها همچون iOS و اندروید مشاهده کنیم.

این خبر یک شگفتی بوده که مایکروسافت می خواهد دست از توسعه مایکروسافت بند جدید دست بکشد. پیش از این گزارش شد شرکت ردموندی تیمی را به کار گرفته تا ویندوز10 را برای این مچ بند بهینه سازند. متاسفانه مایکروسافت فروش موفقیت آمیزی با بند 2 نداشته و همین امر موجب شد تا دست از توسعه نسل جدید بردارد. 

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا