اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

انتشار بیلد جدیدی از ویندوز ۱۰ که باعث بریک شدن دستگاه می شود

مایکروسافت امروز بیلد جدیدی از ویندوز ۱۰ را برای کاربران اینسایدر به طور تصادفی منتشر کرد که در صورت نصب این بیلد از سوی کاربران دستگاه دچار بریک خواهد شد . 

شماره ساخت بیلد جدید ۱۶۲۱۲ می باشد که در حال حاضر برای کاربران اینسایدر حلقه سریع، آهسته و پیشنمایش ویندوز ۱۰ موبایل و برخی از کاربران دسکتاپ منتشر گردیده ، کاربران بعد از آپدیت دچار مشکل بریک شدن دستگاه می شوند و بایستی در صورت امکان از ابزار ریکاوری تولز اقدام به بازیابی سیستم عامل ویندوز خود بکنند . 

لطفا بیلد جدید منتشر شده را نصب کنید و تا وقتی که ما به صورت رسمی از وبلاگ خود بیلد جدیدی را معرفی نکردیم اقدام به نصب هیچ بیلدی نکنید، در صورتی که شما بیلد جدید را نصب کردید با WDRT آن را ریست کنید .

اخطار اخر این است که اگر شما جزو کاربران اینسایدر هستید بیلد ۱۶۲۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل و دسکتاپ را به هیچ عنوان نصب نکنید ، به یاد داشته باشید که این بیلد قرار نبوده به هیچ عنوان برای کاربران منتشر گردد. کاربران ویندوز ۱۰ دسکتاپ میتوانند با تدابیری ویندوز خود را بازگردانی یا ویندوز جدید را نصب کنند ما کاربران ویندوز موبایل با بریک شدن دستگاه مواجه خواهند شد پس اگر دستگاه شما در حال دانلود این بیلد است اینترنت خود را قطع کنید تا از ادامه دانلود جلو گیری شود و اگر بیلد جدید را دانلود کردید و آماده نصب می باشد سعی کنید زمان دستگاه خود را به سال ۲۰۵۰ میلادی ببرید تا از نصب این بیلد جدید جلوگیری به عمل آید.

3.8/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا