اخباراخبار تبلت و لپ تاپ

انتشار جزئیات جدید از گلکسی بوک سامسونگ

اخیرا در فروشگاه ویندوز برنامه ای تحت عنوان Galaxy Book رویت شد و بسیاری آن را به تبلت ویندوزی جدید سامسونگ که بزودی معرفی خواهد شد، مربوط دانستند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوز ایران همراه باشید.

گذشته از آن سال 2012 شرکت سامسونگ علامت تجاری Galaxy Book را به ثبت رساند. گفته می شود این محصول از قلم مخصوص پشتیبانی کرده و به صفحه نمایش AMOLED با باتری بهبودیافته که شارژ سریعی را شامل می شود، مجهز است.

حال به تازگی جزئیات بیشتری پیرامون محصول کمپانی کره ای منتشر شد. به گزارش MSPoweruser، تبلت جدید از قلم اس پن پشتیبانی کرده و یک مدل LTE به شمار می رود. مشخص نیست قلم به شکل یکپارچه با تبلت همراه شده یا جداگانه به فروش می رسد.

حتی گفته می شود این قلم به شکل معلق در هوا نیز می تواند عمل کرده و بدون تماس با صفحه نمایش از آن بهره گرفت. در سری نوت قابلیت Air Command اجازه می دهند که بتواند از طریق قلم قابلیت های کار با اس پن را فعال کرد و انتظار می رود چنین قابلیتی برای گلکسی بوک نیز در کار باشد.

گزارش می افزاید که گلکسی بوک به کاهنده روشنایی صفحه نمایش مجهز بوده و از طریق دوربین سلفی جهت حفاظت از چشم کاربر سطح روشنایی نمایشگر را کاهش خواهد داد. 

حتی گزارش می افزاید که صفحه نمایش با حالت سینما و عکس نیز همراه است. جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و انتظار می رود در MWC 2017 شرکت کره ای به معرفی چنین محصولی بپردازد.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا