اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

انتشار بیلد 14385 برای موبایل و کامپیوتر و مشکلات و بهبودی ها

درست است..! شما خواب نیستید.. انتشار زودهنگام بیلد جدید با شماره 14385 برای حلقه Fast. بالاخره بیلد 14385 برای حلقه Fast ویندوز 10 پی سی و ویندوز 10 موبایل، منتشر شد و در این میان، شاهد بهبودی ها و مشکلاتی نیز بودیم. در ادامه با ویندوزایران همراه باشید.

windows-insider-rings-3

مایکروسافت تحت فشار قرار گرفته است و باید خود را تا 12 مرداد ماه آماده کند تا بروزرسانی بزرگ خود را بدون هیچ عیب و نقص‌ی منتشر کند. ردموندی ها، آخر هفته خود را با انتشار بیلدی برای حلقه Fast به پایان رسانید. که این بروزرسانی بدون مشکل هم نبود، اما نباید این را نیز نادیده گرفت که بعد از انتشار هر بیلد، مشکلات نیز، دارد به صفر می‌رسد.

البته در این بیلد، مشکلاتی که وجود دارد، مشکل نشان ندادن کیبرد در مرورگر Edge می‌باشد که این هم در حال بررسی است و البته می‌توانید Microsoft Privacy Statement رفته و در بخش Search کیبرد را فعال کنید و مشکل دوم مربوط به ضبط صدا می‌باشد که به صورت همیشکی برای شما نشان داده نمی‌شود و ردموندی ها در حال بررسی این مشکل هستند و به نظر ما، مشکل بزرگی نیست که نشود حل کرد و یا کاربران به دردسر بیفتند.

lumia-650-1e

بیلد 14385 موبایل، هم مشکلات حل شده ای را دارد که آن ها را با هم بررسی می‌کنیم.

  • در بیلد، شما می‌توانید فایل های PDF را که با Edge باز کرده‌اید، zoom کنید و یا حتی اسکرول کنید که در بیلد قبلی، این قابلیت را نداشت
  • در گوشی های دو سیمکارت، در بیلد های قبلی، مشکلاتی وجود داشت، مثل قطع شدن یکی از سیمکارت ها و یا نشناختن یکی از آنها و در بعضی از مواقع هم اگر برای سیمکارت خود، اسمی را انتخاب می‌کردید، آن اسم را برای شما نشان نمی‌داد که در این بیلد، کاملا برطرف شده است.
  • بالاخره مشکل باتری هم در بعضی از لومیا ها برطرف شد و مایکی به دو گوشی اشاره کرده که گوشی های 1520 و 930، از آن جمله بود.
  اچ پی و معرفی نوت بوک 15-BA061DX

همانطور که می‌دانید، ویندوزایران تنها مطالبی رو منتشر می‌کند که کاربر به دنبال آن باشد و بیشترین سهم هم، ویندوز 10 موبایل دارد. پس سعی می‌کنیم، پوشش خبری درستی را در سایت فراهم کنیم. با ما باشید تا بروزرسانی های جدید موبایل را در اختیار شما قرار بدهیم.

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ آیا شما هم به غیر از این مشکلات، مشکلات دیگری نیز در گوشی خود و در این بیلد، حس کرده‌اید ؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا