اخباراخبار XBOXاخبار بازی و برنامه ها

اولین تریلر بازی Call of Duty: WWII’s از جنگ جهانی دوم منتشر شد

شرکت اکتیویژن امروز علاوه بر منتشر کردن تریلر بازی Call of Duty: WWII’s ، اطلاعات دیگری از قبیل چگونگی محیط و داستان بازی در جنگ جهانی دوم هم منتشر کرد . در تریلر بازی Call of Duty: WWII’s  جزئیاتی از مبارزه در تاریکی ، تمرکز بر روی gritty و یک داستان دلخراش از زنده ماندن برادری را نشان می دهد .

در این بازی شما می توانید هم به صورت گروهی با دوستانتان به مبارزه بپردازید و هم به صورت تکی اما کسانی که نمیتوانند تا زمان انتشار رسمی این بازی 3 نوامبر، صبر کنند می توانند از نسخه بتا این بازی که به زودی منتشر می شود استفاده کنند . 

بازی Call of Duty: WWII قرار است سال های 1994 تا 1995 را به نمایش گذارد . یان بازی در اروپا شروع می شود و در آلمان به پایان می رسد . تمامی سلاح ها و محیط بازی بر اساس تاریخ ذکر شده می باشند و علاقه مندان بازی های اولیه کال اف دیوتی با انتشار این بازی میتوانند بازی های جنگ جهانی دوم را با کیفیت بالاتر و داستانی هیجان انگیز تر بازی کنند . 

یکی دیگر از ویژگی های بازی  Call of Duty: WWII’s استفاده از شخصیت های متنوع مانند مقامات زن فرانسه و بسیاری از چهره ها و رهبران الهام بخش تاریخی می باشد . این بازی همچنین یک فضای اجتماعی را برای کاربران درست کرده است که کاربران می توانند با یک دیگر در این بازی در ارتباط باشند . 

مطمئنا بازی Call of Duty: WWII’s به درخواست تعداد زیادی از طرفداران بازی های ندای وظیفه ساخته شده است وپیش بینی می شود که یکی از پر فروش ترین بازی های شرت اکتیویژن در این سال ها باشد اما کسانی که میخواهند این بازی را پیش خرید کنند سه نوع از بازی تا به اکنون در سایت های خرده فروشی در حال پیش فروش است : 

  • نسخه پایه و نسخه پایه دیجیتال که تنها شامل بازی می باشد و هیچ مورد دیگری ندارد
  • نسخه دیجیتال لوکس با نسخه Season Pass که قسمت ها و محتوی بیشتری از بازی وجود دارد . 
  • نسخه Pro Edition که شامل : Season Pass ، نسخه کلکسیونی SteelBook ،و محتوی بیشتر 
  دانلود بازی ماجراهای عصر یخبندان | Ice Age Adventures برای ویندوز فون

Call of Duty: WWII قرار است به صورت رسمی در 3 نوامبر 2017 منتشر و معرفی شود و این بازی برای کاربران ایکس باکس ، پلی استیشن و پی سی منتشر خواهد شد ، در حال حاضر قیمت این بازی برای پیش فروش هم 59.99 دلار می باشد ، علاوه بر این توسعه دهنده اعلام کرده است که جزئیات بیشتری از قسمت مولتی پلیر این بازی را در E3 2017 اعلام خواهد کرد . 

تریلر بازی Call of Duty: WWII’s

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا