اخبار

با برنامه Oldify چهره پیری خود را مشاهده نمایید !

2908b3b2-1368-44d4-aad3-e7e76fdf4dbd

آیا دوست دارید بدانید صورت شما در پیری چه شکلی است ؟ آیا دوست دارید کمی‌سر به سر دوستانتان بگذارید؟ این نرم افزار بهترین وسیله برای این کار است. کافی است که عکس خود و یا دوستانتان را به این نرم افزار بدهید تا این نرم افزار چهره ی پیر شما را نمایش دهد. یکی از اپلیکیشن های بسیار جالب و سرگرم کننده که توسط شرکت Apptly LLC برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه شده است و در طی مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است Oldify  نام دارد . با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود  انقدر عکس ها را  حرفه ای پیر کنید که همه باورشان میشود.این اپلیکیشن شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

نرم افزار Oldfity عکس شما را به صورت سه بعدی و کاملا طبیعی و جالب به پیری تبدیل می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت انتخاب حالات مختلف و متنوع از جمله افسوس ، چشمک زدن ، عطسه جهت تغییر عکس اشاره کرد. با استفاده از اپلیکیشن Oldify می توانید آثار پیری را بر روی چهره و صدای خود یا دوستانتان ببینید و یک ویدئوی کوتاه از آن تهیه کنید و از طریق MMS، یوتیوب، فیس بوک، توییتر و ایمیل به اشتراک بگذارید و با استفاده از افکت های موجود در برنامه لبخند را بر لبان دوستان و آشنایان بنشانید.

حتما کنجکاو شدید با این اپلیکیشن کار کنید، پس دست به کار شوید و این برنامه را که اخیرا برای ویندوز فون منتشر شده و فعلا به صورت رایگان است را دانلود نمایید.

ویژگیهای اپلیکیشن Oldfity :

  • امکان اشتراک تصاویر در شبکه های اجتماعی ( Skype, Viber, Instagram, Twitter, Facebook, MMS and Email )
  • سرگرم کننده و خنده دار
  • بسیار طبیعی و جالب
  • امکان انتخاب سن بین ۲۰ تا ۱۰۰ سال
  • امکان انتخاب افکت های جذاب چون افسوس ، سوسو زدن ، عطسه و …
  اینفوگرافیک: تغییرات ویندوز در طول زمان
[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید سپس دوربین گوشی را روی تصویر زیر بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”New page” style=”warning” theme=”flat” size=”small”]
4.2/5 - (60 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا