اخبار

برترین تبلت های ویندوز 10

تبلت های ویندوز 10 در تعداد بسیاری به تولید می رسند و شاهد برندهای متنوعی از آنها در بازار هستیم اما در این بین تنها مدل های محدودی هستند که برتر از دیگر مدل ها محسوب می شوند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

در این بین تصمیم گرفتیم تا شما را با برترین تبلت های ویندوز 10 آشنا سازیم:

برترین تبلت: مایکروسافت سرفیس پرو 4

sp42_0

اگر شما به دنبال تبلت جدید هستید و نمی دانید کدام برند را انتخاب کنید، تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو 4 بهترین گزینه است. تبلتی که می تواند در دو حالت لپتاپ و تبلت قرار گیرد. طراحی پریمیومی در کنار مشخصات قابل توجه مایکروسافت سرفیس پرو 4 را بی نظیر کرده است. صفحه نمایش 12.1 اینچی با کیفیت تصویر بالا از دیگر ویژگی های این محصول است.

پایین خط: بهترین تبلت ویندوز 10 مایکروسافت

یک چیز بیشتر: اگر می خواهید یک انتخاب بزرگی داشته باشید، سرفیس پرو 4 مایکروسافت یک محصول کامل است.

چرا سرفیس پرو 4 برترین است؟

سرفیس پرو 4 را باید جانشین تحسین شده ای برای سرفیس پرو 3 محسوب کرد. مایکروسافت در حقیقت این تبلت را یک نسخه ارتقایافته برای سرفیس پرو 3 معرفی کرده که در بیشتر بخش ها قابل ستایش است.

در مدل رده پایه استفاده از پردازنده Core M اما بدون فن می تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. همچنین نسبت به مدل قبل صدای کمتری داشته و باریک‌تر است. صفحه نمایش باکیفیت در کنار قلم فوق العاده کاربری سرفیس پرو 4 را بی نظیر می کند.

از مشخصات این تبلت می توان به پردازنده نسل ششمی Core i7 اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 1 ترابایتی و برخی دیگر اشاره داشت. مدل رده پایه سرفیس پرو 4 تنها 799 دلار بوده اما مدل رده بالا قیمتی بیش از 2000 دلار دارد. 

علاوه بر این افراد می توانند داکی را برای سرفیس پرو 4 خریداری کنند تا کاربری استواری داشته باشد.

بهترین مقرون به صرفه: چاوی Hi8

chuwi-hi8-pro-render

اگر شما به دنبال تبلت ویندوز 10 کارآمد و مقرون به صرفه هستید، برایتان گزینه مناسبی داریم. شرکت چاوی اخیرا تبلتی را روانه بازار کرده که Hi8 نام دارد و با قیمت پایین خود شامل پورت USB-C، صفحه نمایشی با وضوح 1080*1920 پیکسلی و پردازنده x5 اینتل می شود. شما می توانید برای آن صفحه کلیدی به طور جداگانه تهیه کنید و اگر می خواهید از مشخصات بالایی برخوردار باشد، چاوی چنین گزینه یا را در نظر گرفته است.

پایین خط: اگر شما می خواهید محصولی ارزان از برند ناشناخته خریداری کنید، تبلت چاوی Hi8 همان مورد است.

یک چیز بیشتر: این تبلت از لوازم جابنی چون صفحه کلید و برخی دیگر پشتیبانی می کند.

بهترین تبلت گیمینگ: لینکس ویژن 8

linx-windows-10-tablet

تبلت ها نیز همچون لپتاپ ها مدل گیمینگ دارند و یکی از این محصولات ویژن 8 شرکت لینکس است. تبلتی که طراحی گیمینگی داشته و از دو کنترلر در قسمت کناری خود بهره می برد. البته حالت کلیدهای آن شباهتی به XBOX ONE داشته و به طور کلی طراحی جذابی به ویژن 8 بخشیده است.

ویژن 8 باتوجه به نامش از صفحه نمایش 8 اینچی بهره می برد و روی آن نیز سیستم عامل ویندوز 10 نصب شده است. حافظه داخلی 32 گیگابایتی، حافظه رم 2 گیگابایتی، پردازنده  x5 اینتل و اسلات کارت میکرو اس دی از دیگر ویژگی های این تبلت است.

  کنفرانس بیلد 2016 مایکروسافت امشب برگزار خواهد شد

البته یکی از موضوع نامناسبی که ممکن موجب ناراحتی گیمرها شود، عرضه ویژن 8 تنها در بریتانیاست. اگر شما در دسته گیمرهای هاردکور تبلت هستید، این تبلت می‌تواند گزینه فوق العاده باشد.

پایین خط: تبلت گیمینگ 8 اینچی با سیستم عامل ویندوز 10

یک چیز بیشتر: قابلیت استریم بازیهای ایکس باکس وان روی ویژن 8 و انجام بازیها روی تبلت

بهترین تبلت تجاری: دل Venue 8 Pro

dellvenue8pro

تبلت Venue 8 Pro مدت زمان طولانی بوده که در دسته بهترین ها قرار می گیرد. تبلتی که دل آن را با مشخصات و ویژگی های قابل توجهی همراه کرده است. از مشخصات Venue 8 Pro می تواند به صفحه نمایش 8 اینچی FHD IPS، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، NFC، پورت USB-C و تاندربولت 3 اشاره داشت.

گذشته از آن پردازنده اینتل اتم در کنار سیستم عامل ویندوز 10 ویژگی بارزی برای Venue 8 محسوب می شود. البته این ویژگی ها قیمت کمی نداشته و موجب شد تا Venue 8 Pro قیمتی 400 دلاری داشته باشد.

پایین خط: تبلت 8 اینچی مناسب کسب و کار و پشتیبانی از قلم

یک چیز بیشتر: عرضه مدل های متعدد آن و یکی از بهترین انتخاب ها

بهترین تبلت آموزشی: سرفیس پرو 3

mssurface3

اگر به سرفیس پرو 4 علاقمند شده اما توان خرید آن را ندارید، تبلت ویندوز 10 سرفیس پرو 3 گزینه بسیار مناسبی است. این تبلت در ساختار مشابه سرفیس پرو 4 بوده و کاربران از ویندوز 10 کاملی بهره می برند. از مشخصات این تبلت می توان به حافظه رم 2 یا 4 گیگابایتی، پردازنده اینتل Atom x7، حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد. گذشته از آن تبلت به پشتیبانی قلم و صفحه کلید با داک نیز می پردازد تا تجربه بهتری به کاربران ارائه دهد. شاید این مدل از سرفیس پرو 4 ارزان تر است اما همچنان با قیمت پایه 400 دلاری به فروش می رسد. اما این قیمت برای تبلت هیبریدی چون سرفیس پرو 3 شگفت انگیز و ارزشمند است. 

پایین خط: بهترین تبلت آموزشی

یک چیز بیشتر: اگر می خواهید کاربری هیبریدی از سرفیس پرو 3 داشته باشید باید کاوری را تهیه کنید.

نتیجه گیری

اگر شما در بازار به دنبال تبلت باکیفیت و مناسب هستید تمامی چند مدل پیشنهادی کارآمد و بی نظیر هستند اما اگر به دنبال بهترین هستید، سرفیس پرو 4 را باید نام برد.

برترین تبلت: مایکروسافت سرفیس پرو 4

sp42_0

اگر شما به دنبال تبلت جدید هستید و نمی دانید کدام برند را انتخاب کنید، تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو 4 بهترین گزینه است. تبلتی که می تواند در دو حالت لپتاپ و تبلت قرار گیرد. طراحی پریمیومی در کنار مشخصات قابل توجه مایکروسافت سرفیس پرو 4 را بی نظیر کرده است. صفحه نمایش 12.1 اینچی با کیفیت تصویر بالا از دیگر ویژگی های این محصول است.

پایین خط: بهترین تبلت ویندوز 10 مایکروسافت

یک چیز بیشتر: اگر می خواهید یک انتخاب بزرگی داشته باشید، سرفیس پرو 4 مایکروسافت یک محصول کامل است.

4.1/5 - (18 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا