اخباراخبار مایکروسافت

برنامه افزایش سواد دیجیتالی مایکروسافت برای بریتانیا

 

مایکروسافت برنامه رایگان افزایش مهارت‌های دیجیتالی و ابری را برای بریتانیا راه‌اندازی می‌کند.

مایکروسافت یک برنامه جامع برای افزایش سواد و توانایی‌های دیجیتال برای مردم در بریتانیا راه‌اندازی می‌کند تا مطمئن شود که این کشور به‌عنوان یکی از رهبران جهانی در حوزه اقتصاد مبتنی بر ابر باقی می‌ماند.

یک استراتژی چند ساله آموزشی سواد دیجیتال که به صورت روزانه و هدفمند اجرا می‌شود تا اینکه بخش‌های عمومی و خصوصی بریتانیا به مهارت‌های حیاتی فناوری ابری مجهز شوند.

بر اساس گزارشی که خود مایکروسافت داده است که تنها حدود 35 درصد از بخش‌های دولتی اعتقاد دارند که روسای آنها از سواد دیجیتالی کافی برخوردار هستند. این کمپانی در سال 2012 با همکاری25,000 نفر از همکارانش قرار بوده است که 4,000 نفر را آموزش دهند که توانسته‌اند 11,000 نفر را آموزش دهند.

به عنوان بخشی از این برنامه، مایکروسافت برای 30,000 نفر از کارمندان دولت آموزش‌های رایگان فراهم می‌کند برای اینکه سازمان‌های بخش‌های دولتی بتوانند خدمات مؤثرتر به شهروندان بدهند. این کمپانی همچنین متعهد شده است که به همه افرادی که در بریتانیا هستند اجازه دسترسی رایگان آنلاین به Digital Literacy Training (آموزش‌های سواد دیجیتال) شرکت مایکروسافت را بدهد.

همچنین مایکروسافت تا سال 2020 به 500,000 نفر از مردم بریتانیا مهارت‌های پیشرفته فناوری ابری را آموزش می‌دهد.

سیندی رز مدیر بخش اجرایی شعبه انگلیس مایکروسافت می‌گوید:” ما معتقدیم که انقلاب صنعتی چهارم در راه است که توسط قدرت فنّاوری‌های ابری هدایت شده است. با توجه به رفراندوم بریتانیا و خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا به دنبال مسیر جدید و متفاوت برای آینده خودش است و برای این کار مایکروسافت را انتخاب کرده است هدف ما از این کار این است که همه مردم بریتانیا در تمام سنین به مهارت‌های لازم برای رشد در آینده مجهز باشند. ما معتقدیم نگهداری بریتانیا در رقابت‌های جهانی بستگی به انتقال موفق به اقتصاد ابری فعال دارد”.

همچنین حمایت‌های ویژه‌ای را برای زنان و اقلیت‌ها فراهم می‌کند.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا