اخبار

برنامه عکاسی پانوراما Cycloramic رایگان شد

34b66388-02ac-4f4d-a36e-34c3ef6ede9f

 

اگر از طرفداران عکاسی 360 درجه ای (پانوراما) هستید این برنامه را هرچه سریعتر و قبل از پولی شدن دانلود و نصب کنید. چرا !

 

چون با این برنامه قادر خواهید بود به راحت ترین شکل ممکن تصاویری ۳۶۰ درجه با کیفیت فول اچ تا رزولیشین های ۱۰۸۰ پیکسل را بگیرید و تجربه ی بهترین نرم افزار ساخت عکس های پانورامایی را در ویندوز فونتان به ارمغان بیاورید.

 

البته ویندوزفون دو برنامه ی قدرتمند در این زمینه دارد . Lumia Panorama  که مخصوص گوشی های لومیاست و Photosynth ، که هر دو ساخته مایکروسافت می باشند. اما با برنامه Cycloramic می توانید عکاسی پانوراما به سبک آیفون را تجربه کنید.

 

اما پانوراما چیست :  به دور نمای وسیع سراسری از یک فضا سراسرنما یا پانوراما گفته می شود. کلمه ی پانوراما خود از ترکیب pan به معنی همه و rama به معنی اطراف می باشد. با این قابلیت میتوان جزییات یک محدوده ی وسیع را در قالب یک عکس نمایش داد. عکس های پانوراما عکس هایی هستند که فضای وسیعتری نسبت به عکس های معمولی را پوشش می دهند. عکسی که از اتصال یک سری تصاویر جدا تشکیل شده و تصویری وسیع‌تر از زاویه‌ی دید معمول یک دوربین در یک عکس را ایجاد کرده است.

 

از ویزگی های این برنامه می توان به گرفتن تصاویر فول HD، اشتراک گذاری عکس های ساخته شد، تمام اتومات بودن نرم افزار، عکس برداری اتومات تنها با قرار دادن در یک سطح صاف و کاربری ساده اشاره نمود.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام از سایت خوبتون.
    به عرض کاربران عزیز برسونم عکاسی بااین نرم افزار بسیار کیفیت بدی داره. همون نرمافزار لومیا پاناروما خیلی بهتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا