اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایلبرنامه

بهترین اپلیکیشن ها برای Microsoft Band Apps در ویندوز 10 موبایل

تیم مایکروسافت با ساخت دستگاهی فوق‌العاده به نام Microsoft Band، سلامتی شما را کنترل می‌کند. به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین دستبند های سلامتی موجود در بازاز، Microsoft Band است.برای Microsoft Band اپلیکیشن های زیادی وجود دارد. در ادامه با ویندوز ایران باشید تا به بررسی این اپلیکیشن ها بپردازیم.

microsoft-band-windowsiran.com (2)

وقتی که کم کردن وزن خود، مصمم هستید یا تصمیم گرفتید تا خوش اندام باشید، حتما روی Microsoft Band حساب باز کنید. جلوه ای زیبا، کارایی بهتر از سایر رقبا، عملکرد فوق‌العاده، صفحه نمایشی کشیده را تنها می‌توانید در Microsoft Band پیدا کنید.

برخی از ویژگی های Microsoft Band:

  • شمارش گام ها
  • راهنمای شما در تمرینات
  • ارائه آخرین اعلانات و هشدار ها مانند: تماس، پیام های کوتاه، و اپلیکیشن های پیام رسان
  • کنترل کردن خواب
  • اعلام وضعیت در مورد تعداد ضربان قلب شما یا محاسبه آن
  • باتری خوب

اکثر سایت ها، در مورد آینده ویندوز 10 موبایل، سخن می‌گویند و در مورد تیره و تار بودن این پلتفرم نوظهور، مطالبی رو منتشر می‌کنند اما هنوز هستند توسعه دهندگانی که برای دستبند مایکروسافت یا Microsoft Band اپلیکیشن می‌نویسند که تعداد این نوع از برنامه ها، کم نیستند. یکی از این شرکت های توسعه دهنده معروف، Huetro  نام دارد. اما تنها این شرکت نیست که توسعه دهنده Microsoft Band است.

fanband

fanband-lead

fanband، یکی از این اپلیکیشن هایی است که می‌توانید در دستگاه ویندوزی خود، داشته باشید. رابط کاربری ساده، دارای مجموعه ای بیش از 2000 تم و برنامه از پیش تعیین شده مانند فیلم، بازی های ورزشی، فیلم شخصیت های ورزشی، حرکات ورزشی و نام های ورزشکاران و چند مورد دیگر که ترجیح می‌دهم، خود شما آن را کشف کنید.

fanband-lead

fanband به تازگی، ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود، اضافه کرده است. اضافه کردن گزینه مربوط به خود در تصاویر پس زمینه Bing، جستجوی کلمات کلیدی به صورت دسته بندی شده، در مورد حرکات تازه ورزشی، استفاده از برچسبی دلخواه در مورد حرکت ورزشی، برای رجوع آسان، و حتی می‌توانید، این اپلیکیشن را به صورت افقی یا همان چرخش یا Rotate نیز استفاده کنید.

fanband-lead

در حالی که fanband دارای مجموعه ای بسیار زیاد از تم های دسته بندی شده است، تیم توسعه دهنده Liquid Daffodil، به طور منظم، تصاویر پس زمینه را بروزرسانی می‌کنند. و Liquid Daffodil اعلام کرده است که به تمامی پرسش های شما پاسخ می‌دهد و اگر پیشنهاد یا انتقادی نسب به fanband دارید، با این گروه تماس گرفته و نظرات خود را در اخیار آنها بگذارید.

fanband برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل، در دسترس است و در حال حاضر با قیمت  $1.99 در Store ویندوز 10 موبایل، قابل دریافت می‌باشد. fanband می‌تواند از هر دو دستبند مایکروسافت، پشتیبانی کند.

برای دریافت این اپلیکیشن، کلیک کنید.

Band Heartbeat

fanband-lead

تیم Heartbeat ویژگی خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از بهترین ویژگی های Heartbeat، شمارش و نظارت بر تعداد ضربان قلب، هنگام نصب این اپلیکیشن در دستگاه ویندوزی شماست. Heartbeat با استفاده از پالس هایی که از طریق سنسور Microsoft Band دریافت می‌کند، اطلاعاتی مربوط به تعدا ضربان قلب واقعی شما، در همان لحظه، جمع آوری کرده و در گوشی ویندوزی و Microsoft Band برای شما، به نمایش در می‌آورد.

  انتشار بیلد 14390 در حلقه فست/تغییراتی در Microsoft Edge ایجاد می‌شود

تیم Heartbeat، اپلیکیشن خود را با سنسور گرمای پوست بدن، که در Microsoft Band وجود دارد، همگام سازی می‌کند و در هر لحظه، حداقل یا حداکثر تعداد ضربان قلب را همواره بر روی سمت راست تصویر، به شما نشان می‌دهد. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن این است که ضربان قلب شما را به صورت صدایی که شبیه به بوق است و انیمیشن شبیه به قلب است، مانند دستگاه های بیمارستان، نشان می‌دهد.

fanband-lead

تمام تنظیمات اپلیکیشن Band Heartbeat را می‌توانید در قسمت پایین و در قسمت راست صفحه که به صورت سه نقطه وجود دارد، به آن دسترسی داشته باشید. این تنظیمات، دارای قطع صدا، قطع کردن انیمیشن، نشان ندادن درجه سانتیگراد و فارنهایت برای خواندن دمای بدن، می‌باشد و می‌توانید آنها را انتخاب و یا غیر فعال کنید.

Heartbeat اپلیکیشن پیچیده ای نیست. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید در هر لحظه و با استفاده از صفحه بزرگ گوشی خود، بر تعدا ضربان قلب، و دمای بدن خود، دسترسی داشته باشید. تیم توسعه دهنده Heartbeat، این اپلیکیشن را به صورت رایگان، در Store ویندوز 10 موبایلِ مایکروسافت، در اختیار شما قرار دادند و با خیال راحت، می‎‌توانید، آن را دانلود و استفاده کنید.

برای دانلود Heartbeat می‌توانید کلیک کنید.

Clear My Band

fanband-lead

به نظر می‌آید که تیم Clear My Band این اپلیکیشن را خیلی مسخره و ساده طراحی کردند! از نظر اینترفیس یا ظاهر، بسیار ساده، و بدون هیچ هیجانی این اپلیکیشن را در Store مایکروسافت، جای دادند. اما واقعیت چیز دیگری است.

clear-my-band-screens

تمام اعلان ها را می‌توانید از طریق علامت سه نقطه ای که در قسمت پایینِ سمت راست قرار دارد، مشاهده و تغییر دهید. Clear My Band به شما این امکان را می‌دهد که اعلان های اپلیکیشن را به یکباره پاک کرده و یا اینکه، فعال کنید.

Clear My Band اپلیکیشنی برای پاک کردن تمام اعلانیه ها به یکباره است و راهی آسان برای مدیریت آنهاست. ساده ترین اپلیکیشنی است که در Store ویندوز 10 موبایل وجود دارد و با قیمت $0.99 در دسترس قرار گرفته است. Clear My Band از هر دو دستبند مایکروسافت، پشتیبانی می‌کند و برای دانلود می‌توانید کلیک کنید.

microsoft-band-2-pair-windows-6

سخن آخر :

مایکروسافت بند2 ( Microsoft Band2) یکی از بهترین دستبند های سلامتی موجود در بازار است. ظاهری بسیار زیبا و با کارایی خوب و ویژگی های بسیار زیاد، و با قابلیت اتصال به پلتفرم های IOS و Android می‌باشد. این دستبند سلامتی، برای کسانی که پوست دست آنها حساس است نیز قابل استفاده است. استفاده از بهترین مواد در ساخت این دستبند، نشان دهنده وسواس بسیار زیاد، در تولید این دستبند می‌باشد.

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا