اخباراخبار مایکروسافت

بیلد ۱۴۳۵۲ ویندوز ۱۰ در حال حاضر برای اینسایدرها در دسترس می باشد

windows-10-4

مایکروسافت امروز بیلد ۱۴۳۵۲ ویندوز ۱۰ را برای اینسایدرهای حلقه Fast منتشر کرد. آخرین بیلد ویندوز ۱۰ یک به روزرسانی عمده نیست و بیشتر بر روی رفع اشکالات و بهبود سیستم عامل تمرکز دارد. همانطور که ما در حال نزدیک شدن به دریافت به روزرسانی Anniversary  ویندوز ۱۰ هستیم، احتمالا مایکروسافت نمی خواهد ویژگی های بزرگ دیگری را به نمایش بگذارد. در آخرین بیلد، مایکروسافت آیکون فایل اکسپلورر را یک بار دیگر به روز کرده و به نظر می رسد که بهتر شده است. این بهبود ها شامل کورتانا و Windows Ink نیز می شود.

آخرین بیلد ویندوز ۱۰ تنها برای اینسایدرهای حلقه سریع (ّFast) در دسترس می باشد. اگر شما هم یک اینسایدر هستید و می خواهید این به روز رسانی را دریافت کنید به قسمت تنظیمات، به روز رسانی و امنیت رفته و بر روی بررسی به روز رسانی کلیک کنید.

Settings> Update & Security> check for update

در صورتی که این بیلد را دریافت کرده اید، این بیلد را با بیلد های گذشته چگونه ارزیابی می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. با سلام ، سوالم به این تاپیک مربوط نمیشه عذر میخوام
    من همچنان از ویندوزفون ۸.۱ استفاده میکنم ، آیا توی ویندوز ۱۰ موبایل هنگام تماس ویبره و زنگ همزمان هست؟ یا هنوز مثه قبل اول ویبره میزنه بعد رینگتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا