بازی‌

تحلیلگر: ایکس باکس اسکورپیو 399 دلاری است

شرکت مایکروسافت در حال حاضر روی رقیب PS4 Pro با نام ایکس باکس اسکورپیو مشغول به کار است و تاکنون اشاره ای به قیمت آن ننشده است اما به نظر می رسد که این دستگاه با قیمت مناسبی عرضه خواهد شد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.
حال به تازگی مایکل پچر تحلیلگر صنعت بازیهای ویدئویی درباره قیمت ایکس باکس اسکورپیو پیش بینی هایی داشته است. البته وی در کنار قیمت اسکورپیو پیش بینی‌هایی درباره سوئیچ نینتندو داشت.

پچر می گوید نینتندو سوئیچ در مارس عرضه می شود و نینتندو ابتدا بازیهای انحصاری برای فروش بیشتر منتشر خواهد کرد. در سویی دیگر وی اظهار داشت که اسکورپیو مایکروسافت قیمتی 399 دلاری دارد زیرا قرار نیست اختلافی در قیمت بین PS4 Pro و ایکس باکس اسکورپیو وجود داشته باشد.

با اختلاف قیمت مایکروسافت رسما خودکشی کرده زیرا فروش کمی را برای خود به دنبال خواهد داشت. البته PS4 Pro در سپتامبر معرفی شد و با قیمت 399 دلاری ماه نوامبر در بازار عرضه شد.

اما ایکس باکس اسکورپیو تا تعطیلات 2017 عرضه نمی شود و معرفی تکمیلی آن در E3 2017 صورت خواهد گرفت. به هر حال جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا کمپانی ردموندی در جریان یکی از نمایشگاه های بازی سال 2017، کنسول میان نسلی را معرفی کند.

اخیرا فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت بیان داشت که قیمت ایکس باکس اسکورپیو بالا نیست.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا