اخبار

تست 5G توسط سامسنوگ و دستیابی سامسونگ به سرعت دانلود 940 مگابایت در ثانیه

5G

در حالی که کشور ما هنوز بر سر 3G و 4G مانده است  و بحث های زیادی بر سر اینترنت پرسرعت سیم کارت ها انجام می شود چشم بادمی ها در حال راه اندازی و تست کردن اینترنت فوق سرعت 5G هستند .

سامسونگ هم اکنون در حال تست و آزمایش زیر ساخت های خود برای ارائه نسل جدید از اینترنت پرسرعت موبایل ها می باشد . و این شرکت توانسته است با به کارگیری سیگنال های فرکانس بالا سرعت انتقال اطلاعات را به طور محسوسی بالا ببرد .

سامسونگ گزارش داده است که نسل جدید اینترنت می تواند سرعت 7.5Gbps یا 940 مگابایت در ثانیه در جای ثابت و حدود 1.2Gbps یا 150 مگابایت در ثانیه در جای متحرک برای مثال حرکت با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در جاده را تواسنته است به دست بیاورد . برای مثال با این  سرعت شما میتوانید تقریبا  1 گیگابایت  را در مدت زمان 1 ثانیه به راحتی دانلود کنید 😐 که این خود واقعا سرعت شگفت انگیز و حیزت اوری است .

Samsungs-5G-technology

این شرکت همچنین اشاره می کند که در تست های انجام شده از سیگنال 28GHz فرکانس بالا استفاده شده است و در آینده نه چندان دور سامسونگ از سیگنال های بالاتر برای فرکانس های دورتر استفاده خواهد کرد  حال باید دید که این سرعت تا چه زمانی برای مصرف کنندگان عمومی منتشر می شود ؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا