اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

تماشا کنید : Lumia Camera 5.0 در Lumia 640 XL

lumia-640-xl-camera-rear-orange

 

مدت زمان زیادی هست که کاربران Lumia  اپلیکیشن Lumia Camera را با نام Nokia Camera به یاد دارند و البته استفاده می کردند. این تغییر در برند و بسیاری از برنامه های دوربین ، می تواند برای هر کسی گیج کننده باشد، درست است !

 

در ویدیوی زیر برنامه های Lumia Camera و تمام آن چیزی که در آپدیت Denim ویندوز فون 8.1 ، در آن ارائه شده را می توانید مشاهده نمایید.

 

 

همانطور که ملاحظه کردید بر خلاف قبل، در برنامه جدید شما می توانید بین دوربین عقب و دوربین جلو ، از طریق سمت راست صفحه نمایش دوربین سوئیچ کنید . همچنین سوئیچ بین ویدیو با حالت عکس ، تنظیمات، و تمام کنترل های مرتبط با یکدیگر. یکی از افزونه های بسیار جالب و کاربردی جدید ، امکان تغییر گزینه های کنترلی در خلال فیلمبرداری یک ویدیو، و حتی تغییر فوکوس زمانی که در  حال ضبط هستید، می باشد.

 

Rich Capture :

 

لازم به ذکر است که مایکروسافت قابلیت HDR را Rich Capture نامگذاری کرده است . با استفاده از حالت Rich Capture  شما می توانید بدون هیچگونه زحمت اضافی در تنظیمات adjust دوربین ، شروع به عکاسی کنید و سپس از بین آن ها عکس بدون نقص را انتخاب و یا ویرایش کنید. Rich Capture با هر صحنه ، چشم اندار و حالت تصویربرداری سازگار است و می تواند چندین عکس را به طور همزمان با هم ادغام کند و به صورت خودکار حالت HDR ، پویایی تصاویر و تنظیمات فلاش را بروی عکس اعمال کند. فلاش داینامیک جدید به صورت خودکار تصیربرداری می کند ، یعنی با یا بدون اعمال فلاش . این حالت به شما کمک می کند تا در عکاسی منظره مورد نظرتان با مقدار فلاش اعمال شده در تصویر برداری یک انتخاب درست داشته باشید.

  تصاویر بیشتر از تلفن ویندوزی HP Elite X3 در MWC 2016

 

Lumia Moments :

 

یکی از ویژگی های جالب دیگر Lumia Moments است .این ویژگی بسیار مفید خواهد بود هنگامی که شما می خواهید در زمان فیلم برداری اشاره کنید به اجسام در حال حرکت و یا حیوانات خانگی، و یا حتی زمانی که در حال گرفت عکس باشید. تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن و نگه داشتن دکمه دوربین و سپس انتخاب یک فریم و اکشن برای تصویرتان هست ، همین .

 

 شاید الان به این فکر کنید که این ویزگی ها در گوشی شما هست یا نه . شاید بله . زیرا برای بیشتر گوشی های میان رده ای flagships همانند Lumia 640 XL  که در ویدیوی بالا ملاحظه کردید ، این امکانات و بسته نرم افزار های جدید در دسترس هست تنها با دریافت آپدیت Denim .

 

با این حال ، باید توجه داشته باشید که بسیاری از نوآوری ها Lumia Camera  در دوربین پیش فرض ویندوز 10 مخصوص گوشی های ویندوزی ، در اواخر سال جاری ارائه خواهد شد.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا