اخبار

دانلود بازی جدید و زیبا Angry Birds Stella برای ویندوز فون

Angry Birds Stella جدیدترین نسخه منتشر شده از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین می باشد که به تازگی برای گوشی های ویندوز فون به صورت رایگان منتشر گردیده است .

داستان بازی در مورد پرنده دوست داشتنی صورتی رنگی به نام Stella است که در این بازی نقش اصلی را بر عهده دارد و با دوستان خود در این جزیره شور و هیجان را برای شما ایجاد می کند شرکت ROVIO در این نسخه همانند نسخه های قبلی خود از سبک قدیمی استفاده مرده است اما شخصیت ها و کاراکتر های این بازی را کمی متفاوت تر و هیجان انگیزتر کرده است تا مخاطب خود را بیش از پیش مجذوب این بازی کند .

در این بازی زیبا و جذاب شما باید در بیش از ۱۲۰ مرحله مختلف و چالش برانگیز به مبارزه با خوک ها بروید و یکبار برای همیشه از شر تمامی آنها خلاص شوید پیشنهاد می کنم این بازی جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی بازی:

  • گرافیک بهتر و بهبود پرنده صورتی
  • اضافه شدن مراحل، پرندگان و خوک های جدید
  • بیش از 120 مرحله جذاب و چالش برانگیز
  • اشتراک گذاری امتیاز خود و دوستان از طریق شبکه های اجتماعی
  • و . . .

 

 

 

[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید، سپس دوربین گوشی را روی بارکد بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید. توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”This page” style=”success” theme=”flat” size=”normal” icon=”icon-ok”]

4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا