اخبار

دانلود بازی زیبا و جذاب Brothers in Arms® 3: Sons of War برای ویندوز فون

Brothers-in-Arms®-3-Sons-of-War-windowsiran

بالاخره بعد از مدت ها نسخه سوم بازی Brothers in Arms برای ویندوز فون منتشر شد . این بازی هم همانند سایر بازی های شرکت گیم لافت از جذابیت و طراحی فوق العاده ای برخوردار است .

سبک بازی  Brothers in Arms® 3: Sons of War اکشن و تیراندازی می باشد و داستان آن بر خلاف نسخه های قبلی اش متفاوت می باشد.  گیم پلی بازی به صورت گروهی مباشد و شما علاوه بر حفظ جان خود بایستی در حفظ جان سایر برادران خود کوشا باشید تا آسیبی به آن ها وارد نشود .

بازی از 12 بردار تشکیل شده است که هر کدام تا 4 مرحله قابلیت ارتقاء  دارند و  هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ! اگر به بازی های اکشن علاقه مندید به هیچ وجه وقت را تلف نکنید و همین الان بازی پیش رو را دانلود کنید و بدون شک پشیمان نخواهید شد.

برخی از ویژگی های مهم بازی

 

  • گرافیک بالا و جذاب
  • کشف سلاح های قدرتمند در بازی
  • تجربه واقعی آب و هوای مختلف در روز

 

بعد از دانلود و نصب بازی  شما احتیاج دارید تا حدود 500 مگابایت دیتا را از طرق موبایل دانلود کنید .

[bsbutton text=”این بازی از گوشی های با رم یک گیگ به بالاتر پشتیبانی می کند ” target=”This page” style=”danger” theme=”flat” size=”normal” icon=”icon-off”]

 

 

 

 

[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید، سپس دوربین گوشی را روی بارکد بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید. توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”This page” style=”success” theme=”flat” size=”normal” icon=”icon-ok”]

چطور بود !

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا