اخباراخبار بازی و برنامه ها

درخواست ساخت اپلیکیشن همراه بانک ملت، از بانک ملت

روز پنجم کمپین ویندوزی ها، فرا رسیده است و با یک اسراحت دو روزه و با انرژی فراوان، نوبت به اپلیکیشن جدید رسیده است. این بار به سراغ همراه بانک ملت، می‌رویم. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

 

 

روز چهارشنبه، شما دوستان عزیز، ایمیل های زیادی را به بانک ملی ارسال کردید و ما نیز از شما سپاسپذاریم. حال نوبت به همراه بانک ملت رسیده است و به نظر می‌رسد کاربران ویندوزی این بانک ایرانی، کم نیست! با رای گیری که در گروه What’sApp انجام شد، افراد تصمیم گرفتند که این بار برای بانک ملت، ایمیل ارسال کنند و درخواست ساخت اپلیکیشن همراه بانک ملت را از آنها، بخواهند.

 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بانک ملت حتی برای پلتفرم منسوخ شده ویندوز موبایل، این اپلیکیشن را در دسترس قرار داده است اما خبری از این اپلیکیشن، برای پلتفرم ویندوز 10 موبایل یا ویندوز فون، نیست! از شما دوستان عزیز و کاربران ویندوز ایران، درخواست می‌کنیم که یک ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنند و از آنها بابت ساخت این اپلیکیشن برای کاربران ویندوز 10 موبایل یا ویندوز فون، درخواست کنند.

برای پیویستن به گروه What’App می‌توانید، اینجا کلیک کنید.

لطفا متن ایمیل ارسالی را در بخش نظرات، بنویسید و کاربران ویندوز ایران را از ایمیل های ارسالی خود، آگاه کنید.

نظر شما دوستان در مورد این کمپین چیست؟ آیا بازخورد های خوبی از طرف بانک ها یا شرکت هایی که به آنها ایمیل ارسال کردید، دریافت نموده‌اید؟

5/5 - (1 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا