اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

در کمپین Moly X1 کوشیپ تنها 11 گوشی به فروش رسید

شرکت Coship از ماه گذشته در ایندیگوگو کمپینی را برای گوشی هوشمند ویندوزفونی خود به راه انداخته تا بتواند گوشی جدید خود را با نام Moly X1 را به فروش برساند اما به نظر می رسد نتوانسته موفق باشد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

در واقع هدف اصلی Coship آزمایش مشتریان بوده و آیا کسی حاضر به خرید Moly X1 است یا خیر. متاسفانه هیچ فردی حاضر به خرید Moly X1 نشد و در مجموع تنها 11 نفر آن را خریداری کردند.

در این بین شرکت موردبحث از میان 30 حامی تنها 2569 دلار کسب کرده است. در حال حاضر بیشتر شرکت های تولیدکننده ویندوز فون موفق نیستند و Coship به عنوان یک شرکت کوچک احتمال موفقیت آن کم بود.

براساس گزارش ها میزان فروش Moly X1 با 11 واحد بسته شد. البته ممکن است افراد تنها به گوشی های هوشمند رده بالای ویندوزفونی چون Elite X3 اچ پی علاقمند باشند. 

Moly X1 با مشخصاتی همانند صفحه نمایش 5.5 اینچی 720 پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 410 چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلاش LED، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل ویندوز 10 موبایل، این محصول یک میان رده است.

به هر حال Coship می بایست از ابتدا گوشی هوشمند رده بالایی را در نظر می گرفت و قطعا موفقیت با چنین میان رده ای بالا نبود.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا