اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

دستیار شخصی مایکروسافت (Cortana) به android و iOS آمد

cortan

چند ماه پیش، شایعات و گزارش هایی در احتمال آمدن Cortana  به سیستم عامل های دیگر وجود داشت. امروز، مایکروسافت تایید کرد که Cortana به صورت رسمی برای اندروید و iOS منتشر شد. به گفته مایکروسافت، Cortana به عنوان یک برنامه برای هر دو سیستم عامل در دسترس است  ، و عملکرد آن درست مثل عملکردش  بر روی ویندوز تلفن و ویندوز 10 است .

 

اما آیا واقعا Cortana برای کمک به شما در انجام کارها قادر خواهد بود ، جستجوی هر چیزی در وب و یا دستگاه تلفن شما ، تنظیم یادآوری، نوشتن ایمیل، و یا تنظیمات دستگاه ؟ هنوز روشن نیست.

 

مایکروسافت می گوید که برای نصب Cortana نیاز به استفاده از برنامه هم سان سازی تلفن که به صورت پیش فرض در ویندوز 10 موجود است خواهید داشت . با این حال Cortana با برخی از محدودیت در اندروید و iOS روبرو خواهد بود.  برای مثال، “Hey Cortana” نه در اندروید و نه در iOS عمل نمی کند . در ویدیوی پایین اجرای کورتانا در یک سیستم عامل اندروید به نمایش گذاشته شده است که می تواننید تماشا نمایید.

  

 

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که کورتانا در اواخی ماه ژوئن برای سیتم عامل اندروید و در اواخر سال جاری برای سیتم عامل ای او اس در دسترس خواهد بود .

 

اگر شما استفاده کننده از یک گوشی اندرویدی یا سیتم عامل ای او اس هستید ، نظرتان در باره آمدن cortana به گوشی شما چیست . آیا خوشحال هستید یا نه ؟

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا