اخباراخبار مایکروسافت

رد استون 3 منتشر شد !!

ویندوز 10 Creators (رد استون 2) طبق شایعات قرار بود در هفته آینده برای تمامی کاربران منتشر شود ، اما بر خلاف صحبت ها و شایعات مختلف ظاهرا مایکروسافت بیلد جدیدی موسوم به رد استون 3  را برای ایسنایدر ها منتشر کرده است .

مایکروسافت امروز بیلد 16170 ویندوز 10 را برای اینسایدر های خود منتشر کرده و این خود نشان می دهد که مایکروسافت کار خود را برای نسخه بعدی ویندوز 10 شروع کرده و اولین آپدیت رد استون 3 خود را از همین ماه آغاز به انتشار کرده است . البته ناگفته نماند که این بروزرسانی اولین بروزرسانی برای رد استون 3 نبوده و در ماه فوریه مایکروسافت بیلد 15141 را برای کاربران اینسایدر منتشر کرده است . 

اما بروزرسانی جدید مایکروسافت برای کاربران ایسنایدر تا به امروز ویژگی جدیدی را در بر نداشته است و بیلد 16170 منتشر شده بیشتر بر روی رفع باگ ها ، بهبود OneCore و refactoring تمرکز داشته داشته است . 

انتظار می رود نسخه نهایی رد استون 3 شامل زبان طراحی جدید ، بازگشت متغییر های وان درایو،MyPeople جدید و . . . باشد ، حال باید دید که مایکروسافت در ماه آینده چه دستاوردی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و آیا این شرکت رد استون 3 را برای تمامی کاربران منتشر خواهد کرد یا خیر ؟ 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا