اخبار مایکروسافت

ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت مایکروسافت، در سال جاری به درآمد 18.3 میلیون دلاری رسید

satyanadellaprofile_story

 

مدیر عامل یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان بودن، مطمئنا دارای حقوق و درآمد بالایی است که در این بین ساتیا نادلا هم بی نصیب نمانده است. در نتیجه تحول باورنکردنی شرکت مایکروسافت در دو سالی که ساتیا نادلا مدیر عامل این شرکت بوده، بیش از 18 میلیون دلار، تنها به عنوان پاداش به او داده شده است.

درآمد ساتیا نادلا در سال جاری بستگی به حقوق پایه 1.2 میلیون دلاری در سال و سهام 12.8 میلیون دلاری او دارد. علاوه بر این، یک پاداش بزرگ 4.3 میلیون دلاری هم برای نشان دادن قدرتمندی و رشد شرکت مایکروسافت در سالهای گذشته به وی داده شده است. هیئت مدیره مایکروسافت، این پاداش را با اشاره به موفقیت های ساتیا نادلا در سالهای گذشته اینچنین توجیه می کند:

آقای ساتیا نادلا، مشتاقانه اولویت های ما را در بخش تکنولوژی موبایلی و فضای ابری اجرا می کند. فرهنگ شرکت را تحول بخشیده است و به طور موثری به عنوان نماینده شرکت با مشتریان، شرکا، سرمایه گذاران و کارمندان ارتباط برقرار میکند. آقای ساتیا نادلا بر روی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تمرکز خوبی دارد. تحت رهبری او، ویندوز 10 با موفقیت راه اندازی شد و مورد قبول بسیاری از کاربران قرار گرفت.

رویداد ماه اکتبر امسال مایکروسافت، یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین رویدادهای تاریخ شرکت بود که به بازسازی توانمندی جهانی و بهره وری این شرکت اشاره داشت.

این درآمد هنوز هم در مقایسه با درآمد 84.3 دلاری ساتیا نادلا که در سال گذشته به دست آورد، بسیار ناچیز است. هر چند بخش بزرگی از آن، حدودا 80 میلیون دلار، پاداش سهامی بوده که به عنوان مدیرعامل جدید مایکروسافت دریافت کرده است. ساتیا نادلا تنها کسی نیست که پاداش های بزرگی دریافت میکند، هیئت اجرایی مایکروسافت نیز پاداش هایی را دریافت می کنند. همچینن این پاداش ها در دیگر بخش های مایکروسافت نیز وجود دارد.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا