اخباراخبار مایکروسافت

سایت صدای کاربران برای Bing راه اندازی شد .

مایکروسافت برای کاربران خود برای هر چه بهتر شدن موتور جست و جوی بینگ سایت صدای کاربران را برای این سرویس نیز در دسترس کاربران خود قرار داد تا  ایده های خود را که می خواهند به این سرویس اضافه شوند  را مطرح کنند .

مایکروسافت این بار نیز برای بهتر شدن سرویس های خود از بازخوردهای عمومی کاربران استفاده می کند ، که در این هفته سایت صدای کاربران برای Bing را  راه اندازی کرد هدف این انجمن برای گرفتن ایده ها و رای دادن به این ایده ها می باشد برای بهتر کردن موتور جست و جوی بینگ .

اما این انجمن جدیدترین سایتی می باشد که برای صدای کاربران تشکیل شده است ، مایکروسافت قبلا نیز برای گرفتن ایده ها و نظرات کاربران سایت هایی را  برای بخش  Windows , Xbox Music نیز راه اندازی کرده بود .

دیدن پیشنهادات کاربران به طور عمومی جالب خواهد بود که مایکروسافت  برای به روزرسانی های آینده خود ، از آنها به خوبی استفاده کند .

 

Bing.com

 

در این جا می توانید سایت های صدای کاربران را به طور کامل در دسترس داشته باشید ، اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید ایده ها و نظرات خود را که می خواهید در محصولات مایکروسافت استفاده شود آنها را در بخش صدای کاربران بنویسید تا شما و سایر کاربران به این ایده ها رای دهند :

 

 منبع : Bing user voice

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا