اخباراخبار مایکروسافت

شایعه؛ مایکروسافت “سرفیس AIO” را با ویژگی‌های خاص عرضه می‌کند

سال گذشته هنگامی که مایکروسافت سرفیس بوک را معرفی کرد موجب حیرت همگان شد. اگرچه این لپ‌تاپ قابل توجه بود اما لولای بسیار  آزاردهنده‌ای داشت. حال گزارش جدیدی می‌گوید سرفیس بوک 2 از شکافی در لولای خود برخوردار است.

با ویندوزایران در ادامه این مطلب همراهی کنید.

این شکاف قطعا ظاهر سرفیس بوک 2 را جذاب‌تر و زیباتر خواهد کرد. علاوه بر این گزارش می‌افزاید که سرفیس AIO در سه اندازه راهی بازار می‌شود. ظاهرا یکی از مدل‌ها صفحه نمایش 21 اینچی FHD دارد و دو مدل دیگر از صفحه نمایش 4K اما با اندازه 24 و 27 اینچی بهره می‌برند.

surface-book1

متاسفانه اطلاعات بسیاری درباره سرفیس بوک 2 یا سرفیس AIO در دسترس نیست. اما انتظار می‌رود مایکروسافت در آن‌ها از نسل بعدی پردازنده‌های اینتل موسوم به کبی لیک استفاده کند.

همچنین گزارش‌ها نشان دادند که سرفیس AIO برای اتاق‌های نشیمن طراحی شده است. جدای از آن، شایعات بسیاری درباره دستگاه‌های سرفیس آینده مایکروسافت در کار نبوده و در همین گزارش‌ها خلاصه می‌شود.

در اخباری مرتبط مایکروسافت قصد داشته دستگاه سرفیس جدیدی را در ماه سپتامبر معرفی کند. همچون دیگر دستگاه‌های سرفیس آینده، انتظار می‌رود این سرفیس جدید نیز سال 2017 در کنار ویندوز 10 رداستون 2 راه‌اندازی شده و باید سال آینده را یک سال سرفیسی بزرگ برای مایکروسافت دانست.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا