اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

شایعات از رونمایی مایکروسافت از ۶ گوشی جدید با ویندوز ۱۰خبر میدهد

windows10mobile

بر طبق گفته ها و شایعات قرار است که مایکروسافت در ماه های آینده از گوشی پرچمدار جدیدی رونمایی کند. اما ظاهرا به نظر می رسد درخط تولید مایکروسافت گوشی های دیگری هم در انتظار تولید هستند که ممکن است به صورت پیش فرض ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا کنند.

Evan Blass اعلام کرده که در ماه های آینده شاهد رونمایی از ۶ گوشی جدید ویندوزی خواهیم بود. Evan Blass در مورد جزییات این دستگاه ها چیزی را بیان نکرده اما چون Evan Blass اخبار صحیح و زیادی را در مورد گوشی های در حال ساخت لو داده  تا حدودی می توانیم این خبر را درست بدانیم.

او در توییتر خود و در پاسخ به heman vaigundhan که گفته بود  مایکروسافت ویندوز فون را رها کرده و دیگر به آن اهمیت نمی دهدگفت :

خوب من حداقل ۶ گوشی معرفی نشده را می شناسم که می تواند این ادعا را نقض کند.

پیش از این شایعات تنها بر سر دو گوشی پرچمدار بود که با نام  Cityman و Talkman شناخته می شدند که در واقع همان لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL بودند. گفته شده که هر دوی این دستگاه ها از قوی ترین سخت افزار ممکن استفاده خواهند کرد و قابلیت های بسیار جالبی همچون اسکنر چشم و تشخیص چهره نیز خواهند داشت.

 

چطور بود !

Ms.e

19 سالمه پشت کنکوری رشته تجربی متاهل هستم دو سه ساله با ویندوز فون آشناهستم وشیش ساله تو دنیای مجازی کار می کنم عاشق ویندوز فون ومایکروسافت ومتنفر از هنگرویید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا