اخبار مایکروسافت

شرکت خالق جلوه های ویژه ماتریکس خریداری شد

شرکت خالق جلوه های ویژه ماتریکس خریداری شد:

havok_icon_story

مایکروسافت این غول فناوری دنیا امروز اعلام کرد که شرکت Havok را ککه در ضمینه خلق جلوه های ویژه فعالیت می کند و یکی از بهترین کار های این شرکت جلوه های ویژه فیلم ماتریکس بود را خریداری کرده است. هنوز از مبلغ و چگونگی خریداری این شرکت اطلاعاتی در دست رس نیست . این شرکت که رد اختیار اینتل قرار داشت و اینتل این شرکت ساکن شهر دوبلین را در سال ۲۰۰۷ با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار خرید اکنون در اختیار مایکروسافت است. Havok با عمده شرکت ها و کمپانی های بازی سازی برتر جهان همکاری کرده است .

Havok بیش از ۱۵ سال با استدیو بازی مایکروسافت، سونی کامپیوتر انترتینمت، نینتندو و دیگر بزرگان همکاری داشته است.

 مایکروسافت بعد از خریداری این شرکت چنین گفت:

در حالی که پیوستن Havok به خانواده مایکروسافت را خوش آمد می گوییم به همکاری با توسعه دهندگان برای خلق تجربه گیمینگ عالی ادامه می دهیم و همچنان مجوز استفاده از ابزار های توسعه Havok را به شرکا می دهیم. ما باور داریم Havok در کنار ابزار های فعلی مایکروسافت و اجزای پلتفرم برای توسعه دهندگان مانند DirectX 12، ویژوال استدیو و مایکروسافت آژور خارق العاده خواهد بود.

یامکروسافت و مدیریت جدید این شرکت تمام تلاش خود را می کنند تا فناوری ها و سیستم های برتر را تحت تصاحب خود در اورند مخصوصا در صنعت بازی سازی.هنوز زود است تا در باره اثرات شرکت Havok روی ایکس باکی حرف بزنیم اما انتظار می رود پیشرفت های چشم گیری حاصل شود.

 

[bsbutton text=”لینک منبع مطلب” link=”http://www.zdnet.com/article/microsoft-acquires-havok-from-intel/” target=”This page” style=”success” theme=”default” size=”normal” iconcolor=”black”]

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا