اخبار

فایرفاکس تا سپتامبر 2017 از ویندوز ویستا و ایکس پی پشتیبانی می کند

شرکت مایکروسافت در حال حاضر پشتیبانی از ویندوز ایکس پی و ویستا را متوقف کرده اگرچه تا آوریل 2017 پشتیبانی از ویستا ادامه خواهد داشت. حال به نظر می رسد که یکی از مرورگرها نیز بزودی پشتیبانی خود از این دو ویندوز را به اتمام می رساند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.
شرکت موزیلا به تازگی اعلام کرد که فایرفاکس تا سپتامبر 2017 پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز ویستا و ایکس پی ادامه داشته و پس از آن متوقف می شود. این بدان معنا خواهد بود که کاربران مرورگر فایرفاکس در این ویندوزها تنها تا تاریخ مورد بحث می توانند بروزرسانی دریافت کنند و پس از آن باید به فکر تغییر سیستم عامل باشند.

موزیلا در وب سایت رسمی خود می گوید:

فایرفاکس همچنان به پشتیبانی از ویندوز ویستا و ایکس پی ادامه می دهد. بنابراین انتظار داریم تا سپتامبر 2017 انتشار بروزرسانی های مختلف و امنیتی برای فایرفاکس ادامه داشته باشد. پس از آن کاربران نخواهند توانست بروزرسانی در مرورگر خود دریافت کنند. در اواسط 2017 پیامی به کاربران ایکس پی و ویستا مرورگر فایرفاکس ارسال می شود تا از تاریخ نهایی آگاه شوند.

باتوجه به گفته موزیلا، این تاریخ نهایی نبوده و حداقل بایستی تا میانه سال 2017 منتظر ماند. بنابراین ممکن است در سال 2017 موزیلا تاریخ را با تاخیر رو به رو کرده و در زمان دیگری پشتیبانی از ویندوزهای ویستا و ایکس پی را متوقف سازد.

به هر حال اگر از کاربران ویندوزهای ویستا و ایکس پی شرکت مایکروسافت هستید باید بزودی تغییر سیستم عامل دهید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا