اخبار

فیل اسپنسر: پشتیبانی از ماوس و کیبورد به اکس باکس می آید

همانطور که می دانید اصلی ترین مانع تجربه یکسان بازی در کنسول اکس باکس و کامپیوتر قدرت کنترل بهتر و بیشتر بر روی کامپیوتر است. دلیل این امر نیز داشتن ماوس و کیبورد بر روی کامپیوتر ها است. حال به نظر می رسد که کنسول اکس باکس وان هم در آینده از این قابلیت بهره مند خواهد شد.

xbox
xbox

 

 

از آن جای که اکس باکس وان یک کامپیوتر کامل است که  در در یک جعبه زیبا قرار داده شده است و بازی های Cross-Play به یک ویژگی جا افتاده تبدیل شده است، نیاز به پشتیبانی از ماوس و کیبورد بر روی این کنسول به شدت احساس می شود. در حالی که به انتشار بازی Halo Wars 2 در 21 فوریه نزدیک می شویم،در سوالی از فیل اسپنسر در مورد اضافه شدن پشتیبانی از ماوس و کیبورد در اکس باکس وان پاسخ داده شده است که:

در زمان عرضه این اتفاق نخواهد افتاد،ولی ما دوست داریم پشتیبانی از ماوس و کیبورد را به اکس باکس اضافه کنیم

فیل اسپنسر رئیس بخش اکس باکس اشاره می کند در حال حاضر Halo Wars 2 از ماوس و کیبورد پشتیبانی نمی کند. اما آنها می خواهند این ویژگی را اضافه کنند. و منظور او آوردن این ویژگی به اکس باکس وان است.

اضافه شدن ماوس و کیبورد به گیمر این امکان را می دهد که راحت تر بازی کند و کمک می کند حرفه ای تر شود. همچنین اضافه شدن این پشتیبانی موجب رضایت خریداران و یک امتیاز مثبت نسبت به رقیب همیشگی اکس باکس وان یعنی پلی استیشن 4 می شود که همین امر هم  توجه خریداران را به سوی اکس باکس جلب خواهد کرد.

2/5 - (1 امتیاز)

عباس کشتکار

بیش از7 سال پیگیر دنیای تکنولوژی و فناوری در دنیای وب بخصوص محصولات شرکت مایکروسافت و علاقه مند به نقد و بررسی محصولات این شرکت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا