اخباراخبار XBOX

قیمت ایکس باکس اسکورپیو بیش از 400 دلار خواهد بود

شرکت مایکروسافت قصد داشته بزودی کنسول جدید میان نسلی خود را تحت عنوان ایکس باکس اسکورپیو رونمایی کند و به تازگی جزئیاتی درباره قیمت آن فاش شده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

کنسول ایکس باکس اسکورپیو قادر است بازیها را با کیفیت 4K اجرا کند که برای اجرای آن به سخت افزار قدرتمندی مجهز است. به تازگی hd-report درباره قیمت این کنسول میان نسلی مایکروسافت جزئیاتی را فاش نمود.

این سایت می گوید:

“اگر ایکس باکس اسکورپیو بتواند بازهای بومی را به شکل 4K اجرا کند باید انتظار قیمتی بیش از 400 دلار داشت. شاید مایکروسافت مایل نباشد قیمت بالایی برای کنسول نسل جدید خود تعیین کند. چنین قیمتی در سطح کنسول PS4 Pro سونی بوده و یک کنسول هم رده با محصول ایکس باکس اسکورپیو مایکروسافت به شمار می رود.”

این گزارش می افزاید که برای اجرای 4K بازیها، کنسول باید به قطعاتی که ارزش 240 تا 320 پوندی دارند، مجهز باشد. با این حساب باید انتظارات بسیاری از ایکس باکس اسکورپیو داشت و با چنین قیمتی ایده آل محسوب می شود.

پیشتر گفته شد این کنسول 399 دلاری خواهد بود که تفاوتی با قیمت 400 دلاری ندارد. باتوجه به گزارش های قبلی، ایکس باکس اسکورپیو به پردازنده 6 ترافلاپسی مجهز است که توان بالایی در اجرای بازیها با کیفیت 4K دارد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا E3 2017 منتظر ماند.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا