اخبار

لومیا 1020 برنده بهترین دوربین از نگاه GSMArena شد

GSMArena در طی حرکتی به نقدر و بررسی دوربین 6 گوشی بزرگ دنیا پرداخته است که این 6 گوشی عبارتند از LG G3 ، Lumia 1020 ،Sony Xperia Z2 ،Galaxy S5  ، Oppo Find 7 و iPhone 5S  که لومیا 1020 در این رقابت بزرگ به راحتی توانست گوشی های دیگر را از پیش روی بردارد و برنده این مسابقه شود .

گوشی ویندوز فونی لومیا 1020 توانست تصاویر را بسیار بهتر از سایر رقبا به ثبت رساند ، این گوشی به دلیل محدوده بسیار گسترده دینامیکی توانست تصاویر بهتری را نسبت به رقبای خود به ثبت رساند ، لومیا 1020 حتی در تصاویر HDR که برای این ویندوز فون ساخته نشده بود توانست رقیبان خود را شکست دهد . (تصویر زیر مقایسه گوشی ها با تکنولوژی HDR میباشد )

لومیا 1020 هنوز هم ویژگی های خود را دارد . این گوشی بدون در نظر گرفتن شرایط نوری حتی در مقابل نور آفتاب با محدوده دینامیکی که در اختیار دارد بهترین تثاویر را به ثبت می رساند . فلاش زنون ، OIS و زوم دیجیتال با فشرده سازی lossless به شما ترکیبی را می دهد در هیچ گوشی هوشمند دیگر آن را نخواهید داشت (مگر اینکه ما در مورد Galaxy zoom k صحبت کنیم) . فقط قبل از فشردن کلید شاتر از قفل بودن فوکوس مطمئن شوید.

لومیا 1020 در فیلم برداری هم به دلیل سخت افزاری که روی گوشی نصب می باشد نمی تواند 60 فریم بر ثانیه یا 2160P را مدیریت کند و سریعا داغ می کند . برای دیدن  اطلاعات و تصاویر بیشتر هم می توانید به این لینک مراجعه کنید .

منبع : wmpoweruser

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا