اخبار

لپ تاپ جدید آلین ویر با نام VR-ready برای خرید در دسترس قرار گرفت

alienware-2016

اگر شما یکی از طرفداران لپ تاپ های گیمینگ  آلین ویر هستید مطمئنا خبر معرفی لپ تاپ جدید این شرکت با نام VR-ready را شنیده اید ، حال این شرکت به صورت رسمی فروش این لپ تاپ را در سال 2016 آغاز کرده است؛ این لپ تاپ در دو سایز مختلف 15 و 17 اینچی و با گرافیک های سری GTX 10 شرکت NVIDIA عرضه می شود . 

شرکت دل برای اولین بار این لپ تاپ را در نمایشگاه IFA  رونمایی کرد که این لپ تاپ ها خوشبختانه قابلیت سفارشی سازی از طریق سایت های فروش را دارند؛ در نسخه 15 اینچی کاربر می تواند تا گرافیک GTX 1070 را برای لپ تاپ خود انتخاب کند و در نسخه 17 اینچی قابلیت سفارشی سازی کارت گرافیک تا نسخه GTX 1080 امکان پذیر می باشد که البته در حال حاضر کانفینگ GTX 1070 موجود می باشد .

از قابلیت های سفارشی سازی دیگر این لپ تاپ می توان به حافظه رم ، حافظه داخلی و صفحه نمایش آن اشاره کرد. کاربر می تواند تا 32 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت حافظه پر سرعت SSD، صفحه نمایش فول اچ دی یا 4K را انتخاب کند، همچنین پردازنده این دستگاه هم قابلیت سفارشی سازی دارد و کاربر می تواند یکی از دو پردازنده Intel Core i5 یا i7 را برای لپ تاپ خود برگزیند. از قابلیت های جدید لپ تاپ Alienware میتوان به فناوری eye-tracking اشاره کرد ، این فناوری قابلیت کنترل نور پس زمینه صفحه کلید را با نگاه کردن به صفحه کلید میدهد به گونه ای که کاربر وقتی از صفحه کلید دور می شود و از دور نگاه میکند نور صفحه نمایش خاموش میشود ، همچنین قابلیت پشتیبانی از Windows Hello هم در این لپ تاپ وجود دارد . 

 

 

اگر شما تمایل به خرید این لپ تاپ دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر به صورت مستقیم از وب سایت Alienware’s خرید خود را انجام دهید . 

  چگونه از فضای دوم شیائومی استفاده کنیم؟

 

لینک خرید لپ تاپ های جدید  آلین ویر

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا