اخبار مایکروسافت

مایکروسافت اپلیکیشن Office Lens را برای اندروید منتشر میکند.

 

در ماه آوریل، مایکروسافت اپلیکیشن Office Lens را برای iOS معرفی کرد. این برنامه این قابلیت را دارد که هر چیزی با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند را دریافت کند و آن را به طور خودکار بهینه سازی کند و در OneNote و یا OneDrive ذخیره کند. 

gsmarena_001

پس از تست آزمایشی چند هفته ای، سرانجام Office Lens برای اندروید در فروشگاه Google Play قرار گرفت. گوشی های دارای اندروید 4.1 آب‌نبات ژله‌ای و بالاتر قادر به اجرای این اپلیکیشن کاربردی خواهند بود.

برنامه Office Lens دارای چندین مورد استفاده جالب است، مانند ذخیره کردن یادداشت های چسبنده (sticky notes) به کارت های شغلی و کسب وکار. تصویر هر سند یا حتی تکه کاغدی که روی آن چیزی نوشته باشید بهینه سازی خواهد شد و در حساب های OneNote و OneDrive ذخیره و قابل جستجو خواهد بود.

بدون تلاش زیادی شما می توانید اسناد کاغذی موجود خود و یا یادداشت هایتان را به فایل های Word و یا PDF تبدیل کنید که قابلیت جستجو نیز دارند و برای استفاده آینده راحت تر و در دسترس تر هستند. جالب است بدانید که همه این سحر و جادو با استفاده از تکنولوژیتشخیص کاراکتر نوری اتفاق می افتد.

هنگامی که تصویر مورد نظرتان به حساب های OneNote و OneDrive انتقال داده شد میتوانید آن را به اشتراک بگدارید و یا اطلاعات را از آن استخراج کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا