اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت: در حال کار برای بهبود حالت Sleep و مدیریت باطری سرفس بوک و سرفس پرو4 هستیم

surface-book-surface-pro-4-windowsiran.com

 

مایکروسافت تا به امروز بروز رسانی های متعددی برای سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 منتشر کرده است اما به نظر میرسد که عده ای همچنان دچار مشکلاتی مانند به خواب رفتن دستگاه یا تمام شدن سریع باطری شده اند .

 

مایکروسافت در اواخر سال گذشته طی پیامی از کاربران این دستگاه ها بابت مدیرت ضعیف باطری و درست قرار نگرفتن در حالت Sleep عذرخواهی کرد و وعده داد که این مشکل را با بروز رسانی حل خواهد کرد پس از چندی شاهد دریافت این بروزرسانی ها برای این دستگاه ها نیز بودیم اما گویا این مشکل همچنان برای بعضی دارندگان سرفس بوک و سرفس پرو 4 پا برجاست .

 

در پاسخ به یک نظر ارسال شده در سایت پشتیبانی سرفس مایکروسافت میگوید آن ها هنوز هم بسیار سخت در حال کار بر روی مشکل باطری این دستگاه ها هستند و میخواهند مقدار انرژی استفاده شده از باطری را ثابت کنند:

 

دیروز تیم مهندسی ما برخی به روز رسانی برای سرفس بوک و سرفس پرو 4 منتشر کرد .ارائه این بروز رسانی اصلاحاته بهبود شارژ باطری و تنظیمات حرارتی،عملکرد بی سیم و بلوثوث و مدیرت انرژی بود. ما می دانیم که برخی از شما هنوز هم دچار مسائلی، از جمله مسائل مربوط به مدیریت انرژی و توان هستید و ما در حال کار برای رسیدگی به آن ها با بیشترین سرعت ممکن هستیم . بروز رسانی های جدیدی آماده انتشار هستند بزودی آن ها را دریافت خواهید کرد .

 

این موضوع اهمیت زیادی دارد طوری که مستقیما با سخت افزار سرفس ها درگیر میباشد بهتر بود که این مشکلات را قبل از عرضه جهانی مایکروسافت حل میکرد اما همین که مایکروساف این مشکالات را پذیرفته و در حال کار بر روی آن ها است،خبری خوبی است . انتظار میرود این مشکل مانند مشکل پرش تصویر که در همین دستگاه ها در ابتدا انتشارشان شاهد بودیم  و با بروز رسانی حل شد،حل شود .

  مایکروسافت خبر از راه اندازی سیستم عامل جدید ویندوز موبایل می دهد !!

 

آیا شما نیز با  سرفس بوک و سرفس پرو4 به این مشکلات برخورد کرده اید؟

چطور بود !

عباس کشتکار

بیش از7 سال پیگیر دنیای تکنولوژی و فناوری در دنیای وب بخصوص محصولات شرکت مایکروسافت و علاقه مند به نقد و بررسی محصولات این شرکت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا