اخباراخبار XBOX

مایکروسافت روی عنوانی شبیه به Horizon Zero Dawn مشغول کار است

هنگامی که بازی Horizon Zero Dawn کنسول PS4 در ماه فوریه سال جاری منتشر شد، یکی از موردانتظارترین عناوین PS4 و سایر نسخه های آن برای سال ۲۰۱۷ به شمار می رفت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

متاسفانه Horizon Zero Dawn تنها در انحصار PS4 بوده و بازیکنان نسخه PC و XBOX One از این بازی برخوردار نبودند. در پیش از کنفرانس E3 مسئولان XBOX به نمایش بزرگی در E3 اشاره داشتند و انتظار می رفت شاهد معرفی عناوین انحصاری جذاب و بزرگی از سوی شرکت ردموندی باشیم.

اما این کنفرانس تنها به معرفی XBOX ONE X یا همان پروژ اسکورپیو اختصاص داشت و عناوین انحصاری را شاهد نبودیم. در حال حاضر لیست استخدام کمپانی موردبحث نشان می دهد مایکروسافت روی بازی شبیه به Horizon Zero Dawn مشغول کار است. آگهی می گوید کمپانی به دنبال یک رهبر بخش طراحی هنری محیط برای یک عنوان AAA بوده  و هیچ اشاره ای به سبک بازی نشد به جز آن که مشخص شده عنوان مورد اشاره شبیه به Horizon Zero Dawn است.

البته ساخت بازی دوماهی از آغاز آن گذشته و تیم Xbox نیز به نظر می رسد روی عناوین first-party که برخی از آنها جدید بوده و طی نمایشگاه Gamescom سال جاری معرفی می شود، به فعال می پردازد. برخلاف سال گذشته که مایکروسافت تمایلی به برگزاری کنفرانس گیمزکام نداشت اما سال جاری با دستی پر به این نمایشگاه اروپایی قدم می گذارد.

فیل اسپنسر مدیرعامل وقت بخش XBOX مایکروسافت بیان کرد که E3 تنها آغاز کار تیم بود. او در توییتر خود می گوید:

بله E3 تنها آغاز نمایش برنامه آینده ما برای کنسول XBOX ONE X بود.

این کمپانی باید احتیاط لازم را به کار بسته تا عناوین انحصاری first-party چون Scalebound به عاقبت لغو کشانده نشوند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا