اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

مشکل ورود به اکانت مایکروسافت، در ویندوزفون 8،1

بعد از اینکه مایکروسافت، ویندوز 10 موبایل را برای بعضی از دستگاه ها منتشر کرد، یک لیست از دستگاه هایی که به ویندوز 10 موبایل، قابل ارتقا هستند را در دسترس عموم قرار داد. اما اینک مشکل جدیدی پدیدار شده است که کاربران بعد از بازگشت به ویندوزفون 8،1، نمی‌توانند وارد اکانت مایکروسافتِ خود، شوند. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

این مشکل از آنجا شروع شد که برخی از کاربران، بعد از اینکه به ویندوز 10 موبایل، آپگرید کردند، با مشکل جدیدی در دستگاه خود، مواجه شدند! با اینکه مایکروسافت، تذکر داده بود که تنها کسانی می‌توانند به ویندوز 10 موبایل، آپگرید کنند که مدل دستگاه آنها، در لیستی که خود مایکروسافت، اعلام کرده بود، وجود داشته باشند. اما به خاطر بعضی از کنجکاوی ها، برخی از دارندگان دستگاه های لومیا یا کاربرانی با دستگاه هایِ ویندوزی قدیمی، از طریقِ اینسایدر، شروع به دریافت بروزرسانی ها کردند که نه تنها مشکل در کارکرد و عملکردِ دستگاه های آنها پیدا شده، بلکه حال، بعد از بازگشت یا دانگرید به ویندوزفون 8،1، نمی‌توانند وارد اکانت مایکروسافت خود، شوند.

مایکروسافت با بازخورد هایی که کاربران برای آنها، فرستادند، امروز در پستی، این مشکل را تایید کردند و گفتند که احتمالا مشکل از Server است. مایکروسافت در تلاش است که هر چه زودتر این مشکل را حل کند و به کاربرانی که این مشکل برای آنها بوجود آمده، گفته است که باید صبر کنند یا در زمان دیگری به اکانت مایکروسافت خود، وارد یا Log in شوند.

با اینکه مایکروسافت، تا به امروز، تاکید کرده است که دستگاه های قدیمی، هیچگاه، نباید به ویندوز 10 موبایل، آپگرید کنند، اما کاربران بدون در نظر گرفتن و توجه کردن به این مسئله، همچنان خواهان داشتن ویندوز 10 موبایل بر روی دستگاه های لومیای قدیمی خود هستند.

در هر صورت، ما هم تاکید می‌کنیم که به هیچ عنوان، دستگاه های قدیمی خود را به ویندوز 10 موبایل، آپگرید نکنید. شاید در این میان، نه تنها مشکل نرم افزاری، بلکه احتمال دارد، به مشکل سخت افزاری نیز، بر بخورید.

  بیلد 14322 ویندوز 10 موبایل برای حلقه Fast اینسایدرها منتشر شد

نظر شما دوستان در مورد این خبر چیست؟ آیا شما هم از جمله کسانی هستید که نباید دستگاه خود را به ویندوز 10 موبایل، آپگرید می‌کردید؟ اگر به مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری، مواجه شده اید، حتما تجربیات خود را با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید تا برای رفع آن، به شما کمک کنیم.

1/5 - (1 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام من گوشی لومیا ۵۳۰ دارم وارد استوری نمی شدم ،تنظیمات کارخانه کردم الان اکانت هاتمیل وارد نمیشه چجوری مشکل و حل کنم.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا