اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

منتشر شد؛ وایبر ویژه ویندوز 10 با کلی قابلیت‌ جدید!

 

مایکروسافت امروز (5 مرداد 95) رسما اعلام کرد که برنامه وایبر (Viber) ویژه ویندوز 10 موجود شده و در دسترس قرار گرفته است. وایبر تا به امروز در قالب نسخه بتا برای مایکروسافت کار می‌کرد.

به گزارش ویندوزایران، به نقل از neowin، همچنان که از تصویر زیر برمی‌آید، وایبر کماکان برنامه خود را برای ویندوزهای 7 و 8 عرضه می‌کند اما همین برنامه در پلتفرم یونیورسال ویندوز از قابلیت‌هایی همچون تماس تصویری، پشتیبانی از کورتانا، پاسخ سریع و بسیاری موارد دیگر برخوردار است!

1469464715_wp_20160725_12_22_32_pro_story

سیاهه کامل قابلیت‌های وایبر برای ویندوز 10 را بخوانید:

  • تماس تصویری با موبایل: کاربر می‌تواند با گوشی خود با هر که بخواهد تماس تصویری برقرار کند.
  • پاسخ سریع: پیام‌های کاربر خارج از برنامه نشان داده می‌شوند به طوری که می‌تواند همان لحظه پاسخ‌اش را بدهد بدون آن که نیازی به باز کردن برنامه باشد و به کار جاری‌اش برسد.
  • پشتیبانی از کورتانا: کاربر خیلی راحت از کورتانا می‌خواهد تا تماس بگیرد یا برای کسی پیام بفرستد.
  • اشتراک‌‌گذاری: کاربر می‌تواند لینک، متن، عکس، فیلم یا موقعیت مکانی خود را به آسانی به وسیله وایبر با هر برنامه ویندوز 10 به اشتراک بگذارد.
  • دسترسی به گپ‌وگفت‌ها از استارت منو: کاربر می‌تواند به طور مستقیم از استارت منو گپی جدید را آغاز کند یا پاسخ تازه‌ترین گپ‌ها را بدهد.
  • ساماندهی استیکرها: کاربر این امکان را دارد تا نظم استیکرها را از قسمت Sticker Market settings پنهان کند، تغییر دهد یا به نمایش بگذارد.
  • خودینه‌سازی: پشتیبانی از دو زبان جدید روسی و پرتغالی.
  • کاشی زنده: کاشی زنده در ویندوز 10 پیام‌ها را به کاربر نشان می‌دهد.
  • پسندیدن پیام‌ها: اکنون دیگر کاربر می‌تواند پیام‌های درون گروه را بپسندد.

وایبر پاره‌ای قابلیت‌های جالب دارد که نظیرش در دیگر سرویس‌های پیام‌رسانی پیدا نمی‌شود. برای مثال، کاربر می‌تواند پیامی را پس از ارسال حذف کند. این قابلیت برای زمانی است که کاربر از فرستادن پیام خاصی پشیمان شده باشد. کاربر همچنین می‌تواند تا 200 نفر را به عضویت گروه خود درآورد.

  فرا رسیدن ماه محرم ؛ ماه شهادت سومین اختر امامت و ولایت امام حسین ع تسلیت باد

برنامه وایبر تا هفته پیش داغ ننگ بتا را بر پیشانی داشت! شاهد ادعا، اعتراف خودش است در بلاگی که از خودش دارد! این برنامه هم‌اکنون برای ویندوز 10 موجود شده و این یعنی آن که کاربر می‌تواند این برنامه  را علاوه بر گوشی موبایل روی کامپیوتر خود نیز نصب کند.

برنامه وایبر در ویندوز استور برای دانلود در دسترس است.

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا