اخباراخبار XBOX

میزان فروش XBOX ONE در جمعه سیاه بیش از PS4 بوده است !!

Adobe به تازگی میزان فروش آنلاین در روز جمعه سیاه و شکرگزاری را منتشر کرده که داده های جالبی بدست آمده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

به گزارش Adobe در روز جمعه سیاه بیش از 3.34 میلیارد دلار کالا به فروش رسید که این میزان در روز شکرگزاری 1.93 میلیارد دلار بود. بیش از یک میلیارد دلار درآمد حاصل از فروش جمعه سیاه به تلفن هوشمند مربوط بود و یک رشد سالانه 33 درصدی را نشان می دهد.

این گزارش می گوید کنسول XBOX ONE مایکروسافت در میان پنج محصول دیجیتالی پرفروش روز جمعه سیاه بود. اما خبری از PS4 در لیست نیست و این نشان دهنده فروش بیشتر کنسول XBOX ONE شرکت ردموندی است.

xbox-one-s-featured-image

اما از تاریخ عرضه دو کنسول که نوامبر 2013 بود، تاکنون PS4 فروش بیشتری برای سونی به ارمغان آورد و از XBOX ONE پرفروش‌تر اعلام شد. البته میزان فروش PS4 با عرضه PS4 Pro با افزایش رو به رو خواهد بود و احتمال می رود کنسول PS4 Slim نیز نقشی در آن داشته باشد.

این در حالی است که ایکس باکس اسکورپیو در فصل تعطیلات 2017 به فروش خواهد رسید و انتظار می رود فروش XBOX ONE در کنار این کنسول میان نسلی قدرتمند که قادر است بازیها را با کیفیت 4K اجرا کند، بسیار بالا باشد.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا