اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

نسل بعدی تلفن هوشمند مایکروسافت در سطح جدیدی قرار خواهد داشت

اخیرا ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه ای به تلفن هوشمند کامل اشاره داشت و حال Chris Capossela یکی دیگر از مدیران شرکت ردموندی در مصاحبه جدید جزئیات جدیدی را آشکار کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

Chris Capossela می گوید مایکروسافت به دنبال تلفن هوشمندی است که در سطح جدیدی قرار دارد. گفته وی می تواند به سرفیس فون با قابلیتی بیش از یک تلفن هوشمند مربوط باشد. باتوجه به گزارش های قبلی، سرفیس فون یک محصول مناسب کسب و کار بوده و بیشتر نقش یک کامپیوتر را در ظاهر گوشی هوشمند ایفا خواهد کرد.

Capossela افزود که تلفن های هوشمند متعددی در کار است. او می گوید:

ما می خواهیم یک محصول جدید ایجاد کنیم.

او در طول پادکست هفتگی ویندوز گفته های نادلا را باری دیگر تکرار کرد و افزود که مایکروسافت می خواهد در توسعه نسل بعدی تلفن های هوشمند خود با شرکای سخت افزاری همکاری کند. این در حالی است که ویندوز 10 با بروزرسانی بعدی ویژگی های جدیدی پیدا خواهد کرد و کاربردی‌تر می شود.

این طور که پیدا است مایکروسافت می خواهد تلفن هوشمند پرچمدار با طراحی خاص ارائه دهد. محصولی که رقیبی سرسخت برای آیفون و دیگر برندها خواهد بود. او ادامه داد:

ما سعی می کنیم محصولات رده بالایی توسعه دهیم. هنگامی که شما دستگاهی مشابه سرفیس بوک، سرفیس استودیو و امثال آن را توسعه می‌دهید باید ایده جدیدی داشته باشید. این موضوعی بوده که اکوسیستم محصولات ویندوزی را تشکیل می دهد و ما نیز سخت به دنبال آن هستیم. ما در حقیقت می خواهیم یک دسته بندی با برند جدید داشته باشیم.

متاسفانه Chris Capossela اطلاعات بیشتری ارائه نداد و باید حداقل تا سال 2017 منتظر ماند.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا