اخبار

هر آنچه که در رویداد سرفیس مایکروسافت گذشت

شرکت مایکروسافت در کنفرانس 26 اکتبر خود طوفان بزرگی به پا کرده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی به عمل آورده است. محصولاتی که نظر همگان را به خود جلب کرده و انتظار می رود فروش بزرگی را برای شرکت ردموندی به دنبال داشته باشند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

شرکت مایکروسافت روز سه شنبه با برگزاری رویدادی چند محصول جدید از سری سرفیس معرفی نمود. این شرکت در جریان رویداد به صحبت درباره واقعیت ترکیبی و دنیای واقعیت مجازی پرداخت و اطلاعاتی درباره بروزرسانی آینده ویندوز 10 ارائه داد. دستگاه هایی چون سرفیس بوک جدید، AIO جدید سرفیس استودیو، لوازم جانبی سرفیس دایال و برخی دیگر در آن معرفی شدند.

بروزرسانی Creators ویندوز 10

شرکت مایکروسافت در اوایل سال 2017، برورزرسانی بزرگ ویندوز 10 را منتشر می کند. این نسخه که Creators نام داشته، برای تمامی کاربران ویندوز 10 رایگان خواهد بود. بروزرسانی بعدی روی واقعیت ترکیبی و 3 بعدی تمرکز داشته و تجربه واقعیت مجازی بزرگی ارائه می دهد. 

سرفیس استودیو

microsoft-surface-studio-6

مایکروسافت همانطور که پیش بینی می شد از AIO جدید سری سرفیس با نام سرفیس استودیو رونمایی کرد. دستگاهی با طراحی شگفت انگیز و مشخصاتی قابل توجه. این دستگاه از نمایشگر 4.5K بهره می برد که نسبت به تلویزیون های 4K، بیش از 63 درصد پیکسل بیشتری دارد.

پیش خرید سرفیس استودیو با قیمت پایه 2999 دلاری هم اکنون دردسترس است. 

سرفیس بوک- قدرت بیشتر 

surface-book-1140x696

شرکت مایکروسافت در جریان رویداد مدل جدیدی از سرفیس بوک را معرفی کرده که به پردازنده Core i7 مجهز است و با عمر باتری طولانی تر همراه است. به گفته شرکت ردموندی، سرفیس بوک جدید تا 16 ساعت عمر باتری خواهد داشت و با قیمت پایه 2399 دلاری عرضه می شود.

سرفیس دایال

surface-dial

شرکت مورد بحث در 26 اکتبر به معرفی لوازم جانبی عجیبی به نام دایال پرداخت. البته دایال از سری سرفیس بوده و حکم یک لوازم جانبی کاربردی را دارد. افراد با قرار دادن دایال روی نمایشگر سرفیس استودیو، می توانند منو تنظیمات را دست بگیرند و طراحی بهتر انجام دهند. با سیستم عامل ویندوز10، دایال روی سرفیس استودیو کاربرد بهتری داشته و کارآمدتر است. این محصول با قیمت 100 دلار به فروش می رسد.

  دانلود فست دیکشنری برای ویندوز فون

هدست واقعیت ترکیبی

vr-headsets

مایکروسافت در کنفرانس خود هدست واقعیت ترکیبی را معرفی کرده که براساس پلتفرم ویندوز هولوگرافی است. مایکروسافت در همکاری با شرکای سخت افزاری این هدست را توسعه می دهد و با قیمت پایه 299 دلار عرضه می دارد. شرکت ردموندی می خواهد هدست مورد بحث کارآمد و مقرون به صرفه بوده و دردسترس اکثر افراد قرار گیرد.

استریمی آسان

streaming_beam-1140x641

شرکت مایکروسافت با فناوری Beam به بازیکنان اجازه می دهد تا استریم ویدئویی بازی آسان و لذت بخشی داشته باشند. به گفته کمپانی مذکور این سرویس بزودی در XBOX ONE و ویندوز 10 دردسترس قرار خواهد گرفت تا گیمرها از استریم ویدئویی زنده و همیشگی برخوردار شوند.

نتیجه گیری

به طور کلی کنفرانس 26 اکتبر مایکروسافت بسیار پربار بوده و محصولات قابل توجهی در آن معرفی شد. البته باید بهترین دستگاه را سرفیس استودیو دانست که انعطاف پذیری بالایی داشته و به مشخصات بزرگی مجهز است. بنابراین اگر از طرفداران محصولات مایکروسافت هستید با تا اواخر سال جاری برای دسترسی به تمامی دستگاه های معرفی شده منتظر بمانید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا