اخبار

ویندوز ایران در سالی که گذشت

windowsiran-new

 

 

سلامی دوباره به تمامی کاربران و. همراهان ویندوز ایران 

وب سایت ویندوز ایران در سالی که در حال سپری شدن است تغییر و تحولات زیادی را به خود دیده است بد نیست نگاهی به این تغییر تحولات وب سایت بیندازیم . 

 

ویندوز ایران در مهر 92 با یک قالب نسبتا مناسب مترو مانند به همراه کاشی های متغییر افتتاح گردید در آن فروردین همان سال هم ویندوز ایران با شتاب زیاد اخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری را در اختیار تمامی دوستان و عاشقان ویندوز فونی قرار می داد تا اینکه در اواخر مرداد ماه 93 از پوسته و قالب جدید وب سایت رونمایی به عمل آوردیم . در طراحی وب سایت سعی کردیم با دوستان زیادی مشورت کنیم تا بهترین و از همه مهم تر متفاوت ترین قالب ویندوز فونی را طراحی کنیم اما به طور حتم طراحی این پوسته برای برخی کاربران دلنشین و مناسب نبود اما باز هم در همینجا باید بگویم که ما سعی کردیم وب سایت با رنگ و بوی ویندوز فونی و کاشی های زیبا جلا دهیم . 

windows

 

 

به طور حتم کاربران و همران قدیمی ویندوز ایران مطلع هستند که نام وب سایت و دامنه ما www.wp-center.net یا همان ویندوز- فون سنتر بوده است و با توجه به اینکه مایکروسافت قصد دارد در نسخه های جدید سیستم عامل خود از نام ویندوز فون دیگر استفاده نکند ما هم به تکاپو افتادیم و سعی کردیم مطابق با عملکرد های مایکروسافت نامی شایسته تر برای وب سایت برگزینم و بعد از هفته ها همکاری و همفکری به اتفاق نام ویندوز ایران را برای دامنه جدید خود برگزیدیم که این نام علاوه بر اینکه نام ویندوز را در خود دارد نام پرافتخار ایران را هم به یدک می کشد . تغییرات دامین هم تفریبا چند ماه بعد از رونمایی سایت در تاریخ 2 آبان 93 اتفاق افتاد . 

  ویندوز 10 از فرمت صوتی FLAC به صورت پیش فرض پشتیبانی خواهد کرد

 

 

 

از تغییر دامین و وب سایت که بگذریم نوبتی هم که باشد نوبت به تغییرات در بخش های مختلف وب سایت می رسد . 

ویندوز ایران علاوه بر اینکه اخرین اخبار ویندوز و ویندوز فون را به اطلاع کاربران می رساند سعی کرده است که با اضافه کردن چند بخش جدید این مجموعه را کامل تر کند . از جمله این مجموعه ها تالار گفتگو یا همان انجمن بوده است که کاربران می توانند سوالات و مشکلات ویندوز و ویندوز فونی خود را در این بخش جویا شوند تا در اسرع وقت مدیران و عاشفان ویندوز فون جواب گوشی سوالات آن ها باشند . 

بخش دیگر فروش گیفت کارت های مایکروسافت و ویندوز فون بوده است تا کاربران به راحتی بتوانند از محصولات فروشی یخش استور ویندوز و ویندوز فون استفاده کنند . 

بخش دیگری ویندوز ایران اقدام به احداث آن نمود فروشگاه موبایل و لوازم جانبی آن بوده است که با احداث آن سعی گردیده است که با کمترین حاشیه سود محصولات اورجینال  ویندوز فون و لومیا را در اختیار کاربران ویندوز فونی قرار دهیم این بخش هم چند ماهی است که راه اندازی شده است و در آینده نه چندان دور محصولات بیشتر و همچنین طراحی و استایل جدید تری به این بخش اضافه خواهد شد . 

 

در اخر  از تمامی دوستان و همراهان ویندوز فونی که ما را در این راه پر فراز و نشیب همراهی نموده اند تشکر و قدرانی می نمایم و پیشاپیش از طرف تیم ویندوز ایران سال نو را تبریک عرض می نمایم . 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا