اخباراخبار مایکروسافت

اجرا فتوشاپ روی دستگاه ویندوز 10 با پردازنده اسنپدراگون 820

شرکت مایکروسافت به تازگی با خبری اعلام کرد که مرز میان تلفن های هوشمند و کامپیوترهای رومیزی شکسته شده است و برخی موانع در این زمینه نیز از میان برداشته شدند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

شرکت مایکروسافت در همکاری با کوالکام می خواهد دستگاه های ویندوز 10 مبتنی بر پردازنده ARM ایجاد کند که با پردازنده اسنپدراگون کوالکام نیز می تواند ویندوز X86 را در گوشی هوشمند به اجرا درآورد.

ما درباره اجرای برنامه ساده ای چون تقویم و پایه روی ویندوز 10 تلفن هوشمند صحبت نمی کنیم و منظوری فراتر از آن داریم. مایکروسافت می خواهد ویندوز 10 را به تلفن های هوشمند مبتنی بر پردازنده 64 بیتی ARM آورد که در عملکرد دست کمی از سیستم دسکتاپی ویندوزی ندارد.

بنابراین یک گوشی هوشمند می تواند نسخه 32 بیتی یا X86 ویندوز را اجرا کند نه بالاتر از آن. در یک ویدیو مایکروسافت به اجرا فتوشاپ روی دستگاه ویندوز 10 با پردازنده اسنپدراگون 820 پرداخت که جای تعجب دارد.

دقیقا مشخص نیست بر روی چه دستگاه هوشمندی شاهد چنین قابلیتی هستیم و به گفته مایکروسافت برنامه اجرا شده روی دستگاه ویندوز 10 با پردازنده اسنپدراگون 820 بوده است.

اسنپدراگون 820 در حال حاضر روی تلفن های هوشمند HP Elite x3 و  Alcatel IDOL 4S قرار داشته و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. دقیقا مشخص نیست که آیا مایکروسافت می خواهد نسخه کامل X86 ویندوز 10 را روی چنین دستگاهی پیاده کند یا خیر.

با این مشکلاتی پیش رو مایکروسافت و کوالکام وجود دارد که پس از اتمام آزمایش ها و تست نتیجه مشخص می شود.

 

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا