اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

ویندوز 10 موبایل بهبودهای جدیدی در مرورگر اج و غیره دریافت می کند+ تصاویر آخرین بیلد ویندوز 10 موبایل

ویندوز 10 موبایل در نهایت دارد به زمان اوج خود نزدیک تر می شود. پیش از رویداد بزرگ مایکروسافت که فردا برگزار می شود، سایت wmpoweruser، تصاویری از بیلد جدید ویندوز 10 موبایل به دست آورده است. به خاطر داشته باشید که این تصاویر به دست آمده، جدیدترین تصاویر بیلد ویندوز 10 موبایل است که هنوز منتشر نشده است.

با توجه به این منبع، مایکروسافت یک ویژگی جدید را به این بیلد افزوده است که کاربران را قادر می سازد اندازه متن را در کل سیستم عامل تنظیم کنند. این قابیلت به کاربران این اجازه را می دهد که تجربه ای مانند داشتن یک فبلت با اندازه متن کوچکتر. همچنین مایکروسافت یک حلقه از ویژگی های جدید برای توسعه دهندگان اضافه کرده است. برای مثال، یک گزینه جدید که به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا تشخیص از راه دور را از طریق USB روشن کنند و همچنین قابلیت اتصال به شبکه محلی وجود دارد.

در آخرین بیلد، مرورگر مایکروسافت اج نیز بهبود یافته. مرورگر اج دارای گزینه ی جدیدی است که کاربران می تواند آدرس IP محلی خود را از طریق WebRTC مخفی کنند.

 

شایان ذکر است که آخرین بیلد از ویندوز 10 موبایل دارای تعداد انگشت شماری از بهبود عمکرد سیستم می باشد. با توجه به منبع، بیلد جدید خیلی سریع تر از بیلدهای پیشنمایش قبلی می باشد که در واقع این خبر، خیلی خوب است. با این حال می شود گفت که انتظار نداریم مایکروسافت بیلد جدید ویندوز 10 موبایل را در ساعات آینده منتشر کند.

کاربران عزیز، شما انتشار بیلد های مختلف ویندوز 10 موبایل رو چگونه ارزیابی می کنید؟ لطفا نظرات خود را با کاربران سایت در میان بگذارید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا