اخبار مایکروسافت

پتنت جدید مایکروسافت هالولنز به این شرکت رسید

پتنت جدید مایکروسافت هالولنز به این شرکت رسید:

در اوایل امسال همان طور که شاهد بودید محصولی خوارق العاده از طرف شرکت مایکروسافت یعنی هالولنز به کاربران معرفی شد . به گفته این شرکت مایکروسافت هالولنز نخستین دستگاهی است که برای کار کردن و ارتباط با کاربر خود به هیچ وسیله یا دستگاه دیگری نیاز ندارد ، یعتی تمام فعالیت ها در درون خود این کامپیوتر هالوگرافیکی انجام می شود .به گفته مایکروسافت هالولنز استفاده از هلوگرام ها در زندگی را با کیفیت بالا میسر می سازد ، با ادغام یک پارچه فضا ها و اشیاء و مکان ها .

 

امروز شاهد آن هستیم که USPTO حق ثبت این ختراع را به این شرکت واگذار کرد . این پتنت که عنوان آن “headset with Visor نام گرفته است ، هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با طراحی و ساخت این محصول در اختیار کاربران قرار نداده است . ساتیا نادلا قبلا اعلان کرده بود که این فناوری تازه مسیری 5 ساله را باید طی کند تا به تکامل برسد .ولی شاید در اینده ای بسیار نزدیک شاهد ان باشیم که این محصول به صورت جزیی در برخی از شرکت ها استفاده شود . ولی کسانی که منتظر این محصول هستند هم چنان باید انتظار بکشند .

 

 

 

hololens

 

[bsbutton text=”لینک منبع مطلب” link=”http://microsoft-news.com/uspto-grants-microsoft-a-design-patent-for-the-hololens/” target=”New page” style=”success” theme=”default” size=”normal” iconcolor=”black”]

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا