اخباراخبار بازی و برنامه هااخبار ویندوز 10 موبایل

گیم لافت بازیهای Modern Combat 5, Gods Of Rome و March of Empires را بروزرسانی کرد

شرکت گیم لافت یکی از برترین کمپانی های تولیدکننده عناوین موبایلی بوده که پشتیبانی خوبی نیز از فروشگاه ویندوزاستور دارد. این شرکت اخیرا سه بازی خود را در ویندوزاستور مایکروسافت بروزرسانی کرده است. با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

طرفداران بازیهای شوتر اول شخص با Modern Combat 5: Blackout می توانند با استراتژی درست دشمنان را نابود کرده و مقر آنها را فتح کنند. از حالت های این بازی می توان به attack/defend اشاره داشت که بازیکن را در نقش یک سربازی جهت دفاع یا حمله قرار می دهد.

modern-combat-5-blackout-v1-4-0k-mod-apk-data-is-here-latest

بروزرسانی جدید برای این بازی شامل زره های Shibing و Vulcan ، اسلحه جدید shotgun turret، حالت های جدید برای بخش چندنفره و بازی اصلی، اجاره سلاح، سیستم لیگ بهبودیافته و برخی دیگر می شود. 

بازی Gods of Rome نیز یک عنوان اساطیری بوده و بروزرسانی منتشر شده شامل حوادثی از افسانه های روم بوده و دستیابی به خدایان را آسان تر می کند. در عنوان March of Empires نیز بازیکنان با بروزرسانی جدید می توانند در کسری از زمان به ایجاد ساختمان بپردازند. همچنین در میان بروزرسانی محتوای هالووین قرار داشته که این نوع افراد را در بین جمعیتی از مردم قرار خواهد داد. 

اگر از طرفداران بازیهای فوق هستید هم اکنون با مراجعه به ویندوز استور آنها را دریافت کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا