اخباراخبار XBOX

۵ بازی برتر این هفته XBOX ONE

هر هفته بازیهای مختلفی برای کنسول نسل هشتمی XBOX ONE مایکروسافت منتشر می شود که اگرچه تمامی آنها AAA نیستند اما عناوین ارزشمندی برای اجرا محسوب می شوند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

سایت Xbox Wire که این لیست را تهیه کرده و منتشر می کند، برای این هفته که اولین هفته ماه می محسوب می شود، لیستی را تهیه کرده و در وب سایت خود منتشر نمود.

عناوین موجود در لیست بین روزهای ۱ تا ۵ می انتشار پیدا می کنند از این رو باید بیان داشت که همگی در یک روز منتشر نخواهند شد. در لیست اگرچه تمامی آنها عناوین AAA به شمار نمی روند اما یکی از آنها که محصول مورد انتظار شرکت بتسدا بوده قطعا می تواند گیم پلی هیجان انگیزی را برای گیمرهای XBOX ONE به ارمغان آورد.

البته بهتر از لیست آشکار نشده و خودتان با مشاهده مقاله آشنایی بیشتری با بازیها پیدا کنید:

۱- Prey

در بازی Prey بازیکنان مقابل یک آزمایشی قرار می گیرد که موجب تغییر بشریت شده است. اما این آزمایش با اشتباهی رو به رو شده و حوادث ناخوشایندی به وجود آورده است. با اشتباهی که در آزمایش به وجود آمده است، بیگانگان وارد ایستگاه شده و به عنوان دشمنان خطرناک تمامی ایستگاه را فراگرفته اند. شما در این میان سلاح ها و قابلیت هایی برای نابودی بیگانان خواهید داشت و بدون ابزار نخواهید بود. بنابراین بایستی تلاش کنید تا بیگانگان موجب نابودی شما نشده و خود را در ایستگاه زنده باقی بگذارید.

۲- PLANETBASE

یک گروه از مهاجران فضا در تلاش هستند تا پایگاهی را در یک سیاره دور دست ایجاد کنند. پرورش مواد غذایی، جمع آوری انرژی از طریق منابع معدنی، حفظ خود در برابر بلایای طبیعی و برخی دیگر از جمله فعالیت هایی که باید این مهاجران برای زنده ماندن انجام دهند. اگر شما بازی Aven Colony را انجام داده اید بهتر است PLANETBASE را تجربه نمایید.

  پنجشنبه 23 مرداد منتظر بازی محبوب Assassins Creed Pirates برای ویندوز فون باشید

۳- WORLD TO THE WEST

در بازی WORLD TO THE WEST با درخت مرموزی رو به رو می شوید و چهار قهرمان به نام های Lumina, Teri, Knaus و Clonington با سفری نا معلوم با دنیای عجیب رو به رو خواهند شد. دنیایی که خطرات بسیاری چهار قهرمان را دنبال کرده و مشخص نیست فرجام آنها در WORLD TO THE WEST چه خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال عنوانی ماجراجویی جذاب هستید از تجربه WORLD TO THE WEST لذت ببرید.

۴- DREAMFALL CHAPTERS

در بازی Dreamfall که از سری عناوین ماجراجویی استیم محسوب شده، می توانید به کشف فرجام داستان بازی بپردازید. در بازی DREAMFALL CHAPTERS شما با شخصیتی مونثی به نام Zoe Castillo رو به رو خواهید شد. البته بازیکنان شخصیت های این بازی را پیشتر در نسخه های قبلی فرنچایز شاهد بودند و بسیار با آن غریبه نخواهند بود. DREAMFALL CHAPTERS در ابتدا قرار بود مارس ۲۰۱۷ منتشر شود اما افزایش مدت زمان توسعه موجب شد تا انتشار آن به ۵ می موکول شود. البته به نظر می رسد نام بازی نیز با تغییراتی رو به رو شده و به طور کلی تغییرات کوچکی حاصل گشته است.

۵- BIT DUNGEON+

در این بازی شما از خواب بیدار شده و مشاهده می کنید که درون سلول زندان هستید. همچنین شاهد مرگ دوست و هم سلولی خود هستید و با یک شمشیر در دست می خواهید انتقام خود را از دشمنان بگیرید. سوار کشتی شده و داستان حماسی را در بازی BIT DUNGEON+ به وجود آورید.

علاوه بر بازیهای فوق، عنوان the Ninja Clan نیز برای XBOX ONE در راه است. همچنین بازی کلاسیکی چون  ACA NeoGeo Alpha Mission II نیز وجود داشته اما ممکن است لذت بخش نباشد. به هر حال لیست فوق مجموعه ای از عناوین XBOX ONE را در خود داشته که تجربه خوبی را به ارمغان می آورد.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا